Bo ponad połowy osób pracujących nad Wiedźminem 3 już nie ma w studiu. Ludzie powinni przestać patrzeć na firmy a na ludzi, którzy rzeczywiście pracują nad grą oraz nad okolicznościami (nawet ogarnięte devy nic nie zrobią jak mają jasno wyłożone rzeczy, których oczekuje wydawca).
@Trybun_Plebejski: No właśnie nie jest cenna. Musk to oszust. Nie dotrzymuje obietnic i wypuszcza produkt o wiele gorszy, niż obiecał.
Pamiętacie Hyerloop i jakie to nie miałoby być zajebiste? Otóż zrobił już jeden w Las Vegas. Tylko zamiast nawet po prostu odwalić metro tylko żeby futurystycznie wyglądało, to są to po prostu dwa tunele jednokierunkowe, którymi jeżdżą TAKSÓWKI TESLI z KIEROWCAMI.
"Ty, mordo, sklej temat. Kojarzysz tą grę, co ją robimy od 6 lat, co nie? Dawaj wywalimy tą gównianą fabułę sci-fi i te wszystkie rozterki moralne, zamiast tego zrobimy film akcji z Keanu Reevsem. Rozjebiemy system, mówię Ci byku, to sie nie może nie udać"
@Arcturus_Betelgeza: Modele między innymi np. Morgana Blackhanda. Ogólnie z plików wyglądało to tak, jakby wszystkie ważne postaci z CP2020 miały wrócić. Postać Johnny'ego w CP2077 również ma wiele cech właśnie Blackhanda, co powoduje wiele teorii, że to właśnie on miał być centralną postacią. Nie Keanu.
#cyberpunk2077 Nawet jakby zapowiedzieli że, każdy wykopek dostanie milion złotych i ferrari to i tak malkontenctwo tu by jęczało, że słabo i ogólnie CH*J z nimi. Tak by było. Zagraniczne recenzje Cyberpunka brzmią- gra jest dobra wymaga poprawek, a polactwo robactwo nawet jakby gra była zrobiona na tip top to i tak by znaleźli coś co im nie pasuje
@EnJoyyy: Ale to samo mówili o Cyberpunku. W jednym wywiadzie gadali że są zachwyceni tym jak Fallout 4 był ogłosdzony miesiące przed premierą i od razu miał mocny marketing i chcą zrobić to samo a nic z tego nie wyszło. CDPR po prostu gada fajne rzeczy i co chcą robić ale nigdy im nie wychodzi bo to puste obietnice.
W tym wszystkim najbardziej bawi mnie fakt, że całe 40-minutowe demo za które CDPR dostało tyle nagród było fałszywym renderem i większość czasu podczas developmentu od 2018 spędzili na tym, by odtworzyć rzeczy by się zgadzały z prezentacją zamiast nad właściwą grą.
Czyli w sumie od 2016, od kiedy Badowski przejął pałeczkę jako reżyser:
większość czasu spędzone na tworzenie fałszywego dema do pokazania dziennikarzom i by zdobyć nagrody
@stefan_pmp: Wiedźmin 3 był ich pierwszą grą z otwartym światem, więc nie mogli dużo bazować. No i w sumie to widać bo się im ten aspekt nie udał.
Gdyby Wiedźmin 3 działał jak poprzednie części i był podzielony na akty np. Prolog - Biały Sad, Act I - Velen itd., to nie byłoby jakiejś różnicy dla większości graczy, bo gra kieruje gracza w takiej właśnie kolejności. Moim zdaniem byłby nawet lepszy
@paul772: To po co pokazywać cokolwiek skoro wszystko to jest "work in progress" i może ulec zmianie?
To twórcy mogą mi pokazać strzelankę, a jak kupię grę to dostanę zmodyfikowanego Tetrisa, i to jest ok bo "work in progress" i wszystko mogło ulec zmianie?
@paul772: Miałbyś może trochę racji, gdyby nie to że jedyny fragment gry, który ma jakąkolwiek głębie, to jest właśnie ten quest z dema. Jest to jedyny moment, w którym wybory i "RPG" ma jakieś znaczenie. W reszcie gry nie ma znaczenia co robimy. Nawet ktoś policzył że 98% dialogów w grze nie daje w ogóle innych efektów.
skąd masz info ze spędzili 2 lata na spreparowaniu nie działających rzeczy, zeby potem je w-----ć i zacząć grę robić na prawdę?
Relacje twórców. Wiele różnych źródeł potwierdza, że większość czasu musieli spędzić na tworzeniu dema zamiast pracy nad właściwą grą. Oczywiście nic z tego dema nie mogli wykorzystać, bo to nie była gra, tylko praktycznie film, więc od 2018 musieli pracować na próbie "odtworzenia" mechanik, które były pokazane.
@bary94pl: Nie dało się tego zamaskować, bo CDPR reklamowało tą grę, jako GTA. Ludzie się skupili na tym aspekcie, próbowali roleplayować w mieście, napadać na ludzi etc.
Gdybyś próbował tak grać w Wiedźminie 3, miałbyś te same problemy co Cyberpunk - zachowanie straży nie ma sensu, NPC są głupi, brak solidnych interakcji etc.
@paul772: Konkretnych dowodów nie mam i prawdopodobnie mieć nie będę.
Ale mogę dać osobiste relacje z czasów, kiedy siedziałem na zamkniętej Becie Gwinta z Redami na Discord i to, co widziałem to była tragedia.
W CDPR to norma nie umieć w ogóle planować projektów. Dla przykładu Thronebreaker to miał być krótki, 1-godzinny tutorial za darmo, który miał wprowadzać w mechaniki gry, ale ponieważ Redzi nie umieją planować zasobów i mają
@paul772: Jakie to ma znaczenie? Konkretna liczba nie jest argumentem, tylko fakt, że większość decyzji w grze nie ma znaczenia, mimo że jest to "RPG" który był reklamowany na wolności wyboru na poziomie Wiedźmina 3, jak nie większym.
wazne jest to w jakim stanie wychodzi.
No i wyszła w tragicznym i mamy relacje dlaczego tak się mogło
@Cyprok: Automatyzacja procesów statystycznych kompletnie zabiła tą naukę. Teraz byle debil może wklepać skrypt w R lub Pythonie i wyjdą mu ładne wykresiki, bez rozumienia i poprawnego przygotowania oryginalnych danych.
Dlatego teraz przyjdzie sobie jakaś socjolożka czy inna Pani z antropologii czy gender studies i znajdzie sobie grupę 20 koleżanek, czy nawet 100, o podobnym myśleniu co ona, bez sprawdzenia czy mówią prawdę i robi ekstrapolację na wszystkie kobiety w
#grykomputerowe #gry #cyberpunk2077 #wiedzmin3
źródło: comment_1636934093DBLV9REfHqgDJ83GMgsgqF.jpg
PobierzBo ponad połowy osób pracujących nad Wiedźminem 3 już nie ma w studiu. Ludzie powinni przestać patrzeć na firmy a na ludzi, którzy rzeczywiście pracują nad grą oraz nad okolicznościami (nawet ogarnięte devy nic nie zrobią jak mają jasno wyłożone rzeczy, których oczekuje wydawca).
źródło: comment_16369805211le4B6tejQeIhyx8MZEIt4.jpg
Pobierz