@NarcoPolo: Najemnik - Jerkandar Strażnik - hops po zbroję do GD i później Jerkandar W Jerkandarze jest dużo expa i łatwych przeciwników + szpon beliara, dzięki czemu można później trochę bardziej poszaleć w GD. Mag - na szybko robię GD, bez większego zwiedzania, następnie powrót do klasztoru po 3ci krąg i przywołanie szkieletów (głównie dlatego, że przywołanie goblinów mnie już zaczyna wk****ać).
Skończę dziś 5 sezon Breaking Bad. Ubolewam, że tak późno zabrałem się za chyba najlepszy serial wszech czasów. Co polecacie zobaczyć po tym, o podobnej tematyce? #seriale #netflix
@miroslaw_anonowski: Powygina, poodkształca. Materiał pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość. Styropian grafitowy dzięki swojemu kolorowi "łapie ciepło" przez co jest bardziej podatny na zwiększenie objętości. Jeśli nie będzie mógł urosnąć na boki, to może chcieć się odsunąć na zewnątrz (przez to nie powinien być wystawiony na Słońce i dlatego stosujesz osłony). Daj znać, czy osłony zdają egzamin i z ociepleniem nie będzie się nic złego działo.
To dziwne, że akcja Skyrim dzieje się w krainie Nordów - wojowników walczących zawsze w zwarciu a mechanika walki jest tragiczna do tego 2 gildie z najlepszymi fabułami to zabójcy i złodzieje (fabuła Towarzyszy i Akademii jest beznadziejna) a graniem stealth archerem stało się memem.Bez modów jedynie granie assasynem daje jakąś frajdę i jest w miarę ciekawe. #skyrim #bethesdasucks #gry
@Edelner: Walka z tarczą daje frajdę, stealth archer jest silny, ale jest masa innych buildów, którymi da się fajnie grać, co do fabuł, to rzeczywiście są miałkie. Ja jakbym miał robić jakieś zarzuty, to : Crafting, który jest zbyt mocny i w sumie w 5 godzin można zrobić potwora, za pomocą samego eq. Artefakty daedryczne przez brak czerpania benefitów z perków stają się słabe. Magia zniszczenia jest niesatysfakcjonująca, uzależniona od zaklinania, nie skaluje się. Główna fabuła i wojna też są
Znów sobie ogrywam gothic 2 nk, ale teraz 1 raz gram magiem i to w pełni czystym bez żadnej siły, zręczności i innych. Podobno taka gra z tym buildem jest najtrudniejsza żeby nie powiedzieć trudna. Dopiero co wyszedłem z miasta i zrobiłem zadania na farmie akila, potem trochę expilem przy dużym lesie przez drogę do klasztoru kończąc w martwej harpii. Oto moje staty, nie jest źle: #gothic #gry
@szczuro187 nie wiem po co ci skradanie u maga. Nie męcz się i idź asap do klasztoru i rób szkielety gobliny. Jeśli chodzi o drugi rozdział, to jeśli dźwięki goblinów będą cię bardzo męczyć, to możesz szybko przejść Górnicza dolinę, a jerkandar robić w trzecim rozdziale z przywołaniem szkieleta.
Na czwartym kręgu fajny jest zombiak.
Zostaw zwoje na smoki, bo magia runiczna będzie za słaba.
@PanNocebo ponieważ światło widać od razu (ze względu na swoją gigantyczną prędkość), a prędkość dźwięku wynosi ok. 340 m/s i potrzebuje trochę czasu by dotrzeć do nas z miejsca uderzenia (ok. 3 sekund na pokonanie jednego kilometra).
Mirki #remontujzwykopem popękane ściany w domu z 1995, wszędzie podkuwam gdzie pęknięcie żeby wypełnić, ale jest coraz gorzej, co robić? Oklejać kartonem czy łatać?
@kanarex zaproś dobrego konstruktora, ew. Kierownika budowy (tylko nie byle UAN-a po technikum) na oględziny. Konstrukcja budynku pewnie jest naruszona, ważne jest jak najszybsze znalezienie przyczyny i odpowiednia naprawa. Coś mogło zostać błędnie zaprojektowane/wykonane lub grunt ci ucieka spod fundamentów.
#gothic #gothic2
Co robicie najpierw
Najemnik - Jerkandar
Strażnik - hops po zbroję do GD i później Jerkandar
W Jerkandarze jest dużo expa i łatwych przeciwników + szpon beliara, dzięki czemu można później trochę bardziej poszaleć w GD.
Mag - na szybko robię GD, bez większego zwiedzania, następnie powrót do klasztoru po 3ci krąg i przywołanie szkieletów (głównie dlatego, że przywołanie goblinów mnie już zaczyna wk****ać).