Weźcie zorganizujcie taki wyścig, jak w załączniku. Sobie przetestowałem i jest zabawa - pora przestać udawać prawdziwych mężczyzn korzystających z PLATFORMY, a zacząć grać w grę. :P
@cienki137: liczby zmian pozycji chyba żadna aplikacja ani statystyki nie zliczają... Zmianę pozycji w stosunku do kwalifikacji pokazują Simresults... o ile są i nie mają błędów...
@ACLeague: Kolejne niezle preQ. Fajnie, ze walka byla do ostatnich sekund bo np. w LMP @iAdamM z tego co widze wykrecil swoj BL promujacy do PRO w ostatnim mierzonym lapie (41 okr. godz. 21.00) i tym samy spadam do semi przegrywajac finalnie roznica 0,011 sek ( ͡°͜ʖ͡°) Gratki @iAdamM , walczyles do konca a jak sam pewnie zauwazyles zejscie ponizej 1:30 to
@LKRISS: lapa kończyłem na 15 sec przed końcem sesji(⌐͡■͜ʖ͡■) niestety coś na tej monzy nie mogłem się wkręcić w te lapy <.30, wyścig klasycznie będzie lepszy, powo w semi
Ogłaszam wszem i wobec, iż pierwszy patch do aplikacji AcLeague został wydany. Naprawione zostały zgłoszone problemy, t.j.: - błędnie wyznaczany minimalny wymagany czas dla LMP1 (104%) – użyto round zamiast zaokrąglenia w górę (ceil), - poprawiono zakres pozycji GTE dla serwera SEMI. Proces wdrażania został rozpoczęty. Aktualizacja powinna pojawić się w ciągu 24h.
Za nami czwarta z sześciu rund dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn, który rozrósł się niedawno o nocny wyścig w Bahrajnie, który zakończy mistrzostwa w lutym. Dzisiaj ścigaliśmy się na słynnej, włoskiej świątyni prędkości - pętli Monza, która od lat słynie jako najszybszy tor w kalendarzu Formuły 1 (Hamilton w tym roku uzyskał w całym wyścigu średnią prędkość 243,6 km/h).
Ja natomiast jako kierowca AM powoli mam dosyć tych wyścigów. Nie rozumiem co siedzi w głowach oponentów, ale jestem już tym zmęczony. Staram się unikać kontaktu z innymi za wszelką cenę, a jeżeli ryzykuję to raczej swoim autem, niż cudzym - prędzej wybiorę piach czy bandę, niż hamowanie na cudzej dupie. Ale wielu kierowców ma na resztę w------e., jakby to był j----y single player. Kary, jeżeli w ogóle jakieś są, to są
Halko, Wrzuciłem właśnie aktualizację #aclmanager do wersji 0.9.0.9. Co nowego? Ano możecie samodzielnie wysyłać swoje skiny zamiast angażować mnie do tego ( ͡°͜ʖ͡°)
Wystarczy odpalić ACLM, wybrać zakładkę Upload Skin, zalogować się przez Steam (wymagane do tego, żebyście nie wysyłali czyichś skinów), następnie z listy wybrać odpowiednie auto i swój skin, kliknąć i chwilkę poczekać. Skiny powinny się automatycznie odświeżyć, więc już po chwili wasz powinien
UWAGA ligowicze, zgodnie z TĄ ankietą w której ponad połowa a dokładnie niespełna 62% osób głosowało za 7 rundą punktowaną, ogłaszamy, że nocna runda na torze w Bahrainie zostaje oficjalnie dodana do kalendarza sezonu WEK.
Runda 4 - 07.12.2017 - Monza - 75min Runda 5 - 04.01.2018 - Paul Ricard - 75min Runda 6 - 18.01.2018 - Road America - 75min Runda 7 - zmierzch WEK - 01.02.2018 - Bahrain Night - 90min
Simrejsingowe świry, dzisiaj o 22:00 będziemy was potrzebować na 15-20 minut ;) Chcemy przetestować na ile realne jest zrobienie Fun Race w postaci VLN Langstreckenmeisterschaft Nürburgring.. Server będzie odpalony na Nurbie z 108 slotami ( ͡°͜ʖ͡°) także zapraszamy nawet jeśli macie czas tylko postać w pitach przez te 20 minut, pomoże to sprawdzić na ile realny jest taki evencik.
PRO
semiPRO
AM