Wpis z mikrobloga

Halko,
Wrzuciłem właśnie aktualizację #aclmanager do wersji 0.9.0.9.
Co nowego?
Ano możecie samodzielnie wysyłać swoje skiny zamiast angażować mnie do tego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wystarczy odpalić ACLM, wybrać zakładkę Upload Skin, zalogować się przez Steam (wymagane do tego, żebyście nie wysyłali czyichś skinów), następnie z listy wybrać odpowiednie auto i swój skin, kliknąć i chwilkę poczekać. Skiny powinny się automatycznie odświeżyć, więc już po chwili wasz powinien być widoczny dla wszystkich.
W aplikację wbudowana jest walidacja kilku rzeczy, w razie czego appka wyświetli wam to co jest źle.
- Maksymalny rozmiar wypakowanej paczki 10MB
- Restykcje co do akceptowalnych rozszerzeń plików: .dds, .jpeg, .jpg, .json, .ini, .png
- Wymagane pliki: livery.png, preview.jpg
- Nazwa skinu standardowo: numer_nick (numer z poprzedzającymi zerami, trzy cyfry)
- No i można wysłać skiny tylko do tych aut, którymi jedziemy w sezonie.

Skiny moga wysyłać tylko kierowcy zapisani do sezonu, chyba że nie mam czyjegoś SteamId (kilku kierowców), tacy kierowcy nie będą mogli się nawet zalogować, trzeba wtedy do mnie napisać i podesłać swoje steamId to dodam :)

Jest jeszcze kilka drobnych niedoróbek, ale całość powinna działać, w przypadku znalezienia bugów proszę o info na PW.

A, no i tak, całość ze względów technicznych postawiona jest na serwerze acgp, więc nie zdziwcie się, że zmieniły się urle ;)

Wszystkie skiny, które dotąd były w ACLM nie muszą być ponownie przesyłane.

No i pamiętajcie żeby nie dodawać skinow 5 minut przed wyścigiem, bo pewnie ani komentator ani inni kierowcy nie będą w stanie ich pobrać.

#acleague
  • 13
@ziomalnb: Raczej nie przewiduję takiej opcji. I tak jest możliwość wysłania wyłącznie swojego skina, więc po co? :p
Nie mam też tyle czasu żeby wszystko napisać, nad tym ficzerem od piątku do niedzieli przesiedziałem ponad 20 godzin ;)