Aktywne Wpisy
![its_over_for_chlop](https://wykop.pl/cdn/c3397992/its_over_for_chlop_aGc3nC7fnR,q60.jpg)
Jakie rady macie dla osoby która chce wykończyć mieszkanie? Coś w stylu
1. Kup lepsze panele
2. Zrób smarthome światło w domu
3. Ciche zamykanie szafek w kuchni
#mieszkania #remontujzwykopem
1. Kup lepsze panele
2. Zrób smarthome światło w domu
3. Ciche zamykanie szafek w kuchni
#mieszkania #remontujzwykopem
Sylvio19 +22
Nikt mi nie wmówi, że busiarz to normalny człowiek jak każdy inny xD #bekaztransa #busiarze #kierowcy
![Sylvio19 - Nikt mi nie wmówi, że busiarz to normalny człowiek jak każdy inny xD #beka...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/066c5001a6d541ff59ba1adfa956b41b648dbe447462126517b83561e70dd25a,w150.jpg)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Wrzuciłem właśnie aktualizację #aclmanager do wersji 0.9.0.9.
Co nowego?
Ano możecie samodzielnie wysyłać swoje skiny zamiast angażować mnie do tego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wystarczy odpalić ACLM, wybrać zakładkę Upload Skin, zalogować się przez Steam (wymagane do tego, żebyście nie wysyłali czyichś skinów), następnie z listy wybrać odpowiednie auto i swój skin, kliknąć i chwilkę poczekać. Skiny powinny się automatycznie odświeżyć, więc już po chwili wasz powinien być widoczny dla wszystkich.
W aplikację wbudowana jest walidacja kilku rzeczy, w razie czego appka wyświetli wam to co jest źle.
- Maksymalny rozmiar wypakowanej paczki 10MB
- Restykcje co do akceptowalnych rozszerzeń plików: .dds, .jpeg, .jpg, .json, .ini, .png
- Wymagane pliki: livery.png, preview.jpg
- Nazwa skinu standardowo: numer_nick (numer z poprzedzającymi zerami, trzy cyfry)
- No i można wysłać skiny tylko do tych aut, którymi jedziemy w sezonie.
Skiny moga wysyłać tylko kierowcy zapisani do sezonu, chyba że nie mam czyjegoś SteamId (kilku kierowców), tacy kierowcy nie będą mogli się nawet zalogować, trzeba wtedy do mnie napisać i podesłać swoje steamId to dodam :)
Jest jeszcze kilka drobnych niedoróbek, ale całość powinna działać, w przypadku znalezienia bugów proszę o info na PW.
A, no i tak, całość ze względów technicznych postawiona jest na serwerze acgp, więc nie zdziwcie się, że zmieniły się urle ;)
Wszystkie skiny, które dotąd były w ACLM nie muszą być ponownie przesyłane.
No i pamiętajcie żeby nie dodawać skinow 5 minut przed wyścigiem, bo pewnie ani komentator ani inni kierowcy nie będą w stanie ich pobrać.
#acleague
źródło: comment_Aq1N6jk1hCJuQW5Z6iCQYrGbesK1fSy6.jpg
PobierzZresztą jeździmy na modowanych torach, których na PS4 również nie uświadczysz :<
Nie mam też tyle czasu żeby wszystko napisać, nad tym ficzerem od piątku do niedzieli przesiedziałem ponad 20 godzin ;)
źródło: comment_X7VumCf9hbFTE85QjcqqX9kKWtqXoqTr.jpg
Pobierz