Wpis z mikrobloga

#smartbank #banksmart troche #programowanie, a w zasadzie jak tego nie powinno sie robić.

Hej @BankSMART, moze wy bedziecie wiedzieli teoche wiecej niz Pani z infolinii.
Jak tam wasza nowa aktualizacja serwera ktora trwala 12h, i przez te 12h nie dalo sie korzystac z konta? Bo to chyba i tak za malo czasu dla waszych testerow z produkcji, bo dzisiaj wszystkie transakcje karta rozliczyliscie mi drugi raz (najpierw w chwili platnosci blokujecie srodki, potem za kilka dni zabieracie z niezablokowanych). Podobno bląd jest wam znany i wasz "dział techniczny" pracuje nad tym, jednak troche PRowa wpadka nie? Dzisiaj wrocilem ze sklepu z pustymi rekami bo na koncir zostawiliście mi 15zl i prawie 100zl zablokowanych srodkow, dzieki wielkie ;) Nie szukacie przypadkiem testera? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 10
  • Odpowiedz
@Vitin: Obecnie wszystko powinno wrócić do stanu sprzed awarii lub jest to kwestia najbliższego czasu. Bardzo przepraszamy za powstała niedogodności i z cała pewnością stres, który był przyczyna błędu systemu. Prosimy zweryfikować, czy problem nadal występuje. Jeszcze raz przepraszamy.
  • Odpowiedz
@Vitin: oczwiście mamy tego świadomość. Postaramy się, aby wyciągnięte wnioski z analizy zaistniałej sytuacji przyczyniły się do faktu, że taka sytuacja w przyszłości się juz nie powtórzy.
  • Odpowiedz