Wpis z mikrobloga

@Cesarz_Polski
problem zauważyłem 30.04, kiedy próbowałem zapłacić kartą i nastąpiła odmowa. uznałem, że to problem techniczny, zapłaciłem inną kartą.
dziś zalogowałem się do systemu. w pozycji „saldo” wszystko ok, w pozycji „środki dostępne” - zero. sprawdziłem pod kątem blokad lub zaplanowanych przelewów - pusto.
to moje konto podstawowe używane do stałych przelewów - rachunki, podatki itp. płatności kartą w wydatkach codziennych. ponadto karta podpięta do ubera i paypala, przy czym z tego
@PrzodownikPracy: prosimy zadzwoń na infolinię. Udzielenie odpowiedzi na Twoje pytania wymaga weryfikacji tożsamości i sprawdzenia danych w systemie. A takie możliwości ma konsultant w COK. Z cała pewnością infolinia pomoże ( ͡º ͜ʖ͡º)

@Cesarz_Polski: dziękujemy za pomoc, miło nam, że możemy na Ciebie liczyć:) fajnie. Pozdrawiamy!