Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Aleksander_II

Aleksander_II

Dołączył 3 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2157
  • Znaleziska 613
  • Mikroblog 1544
  • Obserwujący 29
  • Obserwowane 54

2368

Pytanie do księdza do dzieci: Kto pójdzie do piekła?

Pytanie do księdza do dzieci: Kto pójdzie do piekła?

Młody ma rację. Oglądać do końca.

SynMichaua
z
streamable.com
dodany: 22.11.2022, 15:06:00
  • 164
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    heheszki
  • #
    kosciol
  • #
    katolicyzm
  • #
    ciekawostki
Aleksander_II
Aleksander_II 22.11.2022, 18:19:32 via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
@Mandarex, @Duszqable:

Zasadnicza różnica:

- w przypadku rozwodu uznaje się, że małżeństwo było i istniało, ale istnieć przestaje,
- kościelne unieważnienie małżeństwa zaś polega na stwierdzeniu, że z racji na pewne okoliczności sakrament małżeństwa nie jest ważny, ergo MAŁŻEŃSTWO NIGDY NIE ZAISTNIAŁO.
Aleksander_II
Aleksander_II 21.11.2022, 01:26:47 via Wykop Mobilny (Android)
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
21.11.2022, 13:01:53 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Marienburg: Jeszcze gorsza była Megiera Piekielna.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
22.11.2022, 10:10:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bem_ben: To pachołki Rzymu spiskują z Ludwikiem XIV i Karolem XI przeciwko Habsburgom?

Sojusz z Habsburgami uratował Polskę dwukrotnie w siedemnastym wieku.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 21.11.2022, 16:16:18
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleale2
Aleale2
Aleale2
21.11.2022, 16:20:14
  • 10
@Aleksander_II: wygląda jak ciota
  • Odpowiedz
juin
juin
21.11.2022, 18:31:00
  • 1
Troche jak fotki z 70s
juin - Troche jak fotki z 70s

źródło: comment_1669055442HZbMbbg9gwnshXpV2upeIu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 21.11.2022, 00:40:32 via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
21.11.2022, 00:51:09 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@prawda_w_moskwie: Łał, autorytetem dla Pszekni ( ͡° ͜ʖ ͡°) teraz jest najemnik, morderca i zbrodniarz wojenny. Amerykański odpowiednik wagnerowca w Syrii. Jupiiiiii. Spadamy coraz niżej.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
21.11.2022, 00:56:33 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@prawda_w_moskwie: Dla jakiego homo sovieticus?

W końcu Brytyjczycy cenią sobie Cecila Rhodesa (kolonizatora Beczaunlandu), dyktatora Cromwella, czy dziewiętnastowiecznych ciemiężców Irlandii.

A skutki kolonializmu Brytanii odczuwamy do dzisiaj, nazywa się on Irlandia Północna i ulsterski u*ionizm.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
21.11.2022, 00:59:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
21.11.2022, 01:01:05 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@prawda_w_moskwie: Proszę o wyjaśnienie, skąd taka powszechność homo sovieticusa u Brytyjczyków ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dlaczego nadal okupują i kolonizują Ulster? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
21.11.2022, 01:08:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@prawda_w_moskwie: Nie toleruję prymitywnego szowinizmu.
  • Odpowiedz
B.....n
B.....n
konto usunięte 20.11.2022, 04:29:32
  • 427
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 09:43:59 via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@BayzedMan:

Wytępili i wymordowali etnicznych autochtonów tych terenów by potem móc je zasiedlić Rosjanami.


Autochtonami Taurydy są Goci krymscy i Grecy, brutalnie przez bisurmanów wygonieni do miast pod parasol osmański. Ze własnej ziemi! Jeszcze bizantyjskiej!
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 09:49:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@BayzedMan: Scytowie. Ale ich przegonili Goci. Miasta taurydzkie zakładali Grecy, więc to oni są ich autochtonami.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 10:35:37
  • 0
Dowodem jest to, że wszystkie opcje polityczne (wszystkie) były za pogonieniem cara na początku XX wieku.


@Halbr: O endecji, Stronnictwie Polityki Realnej i Związku Postępowo-Demokratycznym zapomniałeś. Te partie brały udział w wyborach do Dumy.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 11:05:36
  • 0
@Halbr:

Lednicki też stanął za niepodległością jak przyszła pora.


Tak bardzo, że w II RP uważano go za zbyt rosyjskiego, bo zamiast być w Kole Polskim był w
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 11:39:25
  • 0
@Halbr:

No właśnie była oznaką przyjęcia kursu niepodległościowego i miała doprowadzić do miłego rozejścia się dwóch państw. Ta komisja jest oznaką proniepodległościowego kursu.


Tak, ale nadal niepodległość miała być zdobyta ramię w ramię z Republiką Rosyjską, a także z mocarstwami sprzymierzonymi. Nie tak jak u p*łsudczyków, którzy niszczyli reputację Polski u Ententy, będąc agenturą niemiecką, sabotującą sprawę polską.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 12:13:31
  • 2
@Micro-Jet:

Akt 5 listopada dawał więcej niż odezwa carska, która w zasadzie nic nie dawała poza samorządem i rozszerzeniem polskich praw o Wielkopolskę, bo te obietnice z językiem i religią to były nic nie wnoszące.


Tylko te prawa byłyby przydatne w sytuacji wygranej państw centralnych, która skończyłaby się egzekucją polskiego pasa granicznego i rozdzieleniem żywiołu polskiego w centralnej Polsce od tego
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 12:51:15
  • 1
@Micro-Jet:

"Pas przygraniczny" był projektem Ludendorffa. Najbardziej popieranym przez Cesarza celem aneksyjnym były pomniejsze cesje wedle projektu Hoffmanna. A były nawet plany (bodajże Kleina, nie pamiętam dokładnie) mówiące "zero aneksji". Co więcej, polityka "zero aneksji" była popierana przez Austro-Węgry, które nawet pozostawiły kwestię przynależności Krakowa otwartą, choć oficjalnie nie obiecywały jej przyłączenia do KP.


Tyle, że nadal w tym wypadku takie pseudoniepodległe Królestwo Polskie jest zrzutem na śmieci dla żywiołu
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 13:01:47
  • 0
@Micro-Jet:

Kraków prawdopodobnie, nawet Austriacy przyznawali, że to polskie miasto i nigdy nie mówili, że z całą pewnością nie przyłączą go do KP, choć nigdy też otwarcie tego nie obiecali.


Tyle, że to zysk w zasadzie mizerny na tle tego, co obiecywała Rosja dać w autonomii - całą
  • Odpowiedz
B.....n
B.....n
konto usunięte 20.11.2022, 08:18:57
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 09:31:36 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BayzedMan: Autor posta myśli, że ludzie w 2022 nie lecą na zmiennym IP?

Albo, że MSWiA ma zdolności przerobowe w takiej sprawie? Ono w zasadzie kompentencji nie ma - Prokuratorem Generalnym jest Minister Sprawiedliwości.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 09:41:41 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BayzedMan: Tak, poza tym przypominam o sposobie takim jak TOR. XD.

Dodatkowo małe pytanie - czy was nie pogrzało, żeby Okno Overtona siłą przesuwać?
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 10:43:39
  • 2
Od kiedy uważamy płatnych pracowników wrogiego państwa za element polityczny naszego kraju?


@Strelau: To trzeba im wykazać, ciężar dowodu leży na oskarżającym. Kiedy będą wyroki, to się zgodzę - agentura to jest element mający przesuwać sztucznie Okno Overtona.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 20.11.2022, 10:48:05
  • 2
@Strelau: Uwaga, ci ludzie są oskarżeni o bycie ruskimi trollami. Jak będą prawomocne wyroki to nie będzie wątpliwości. Niestety, żaden sąd ową sprawą się nie zajmie w czasie, który pozwoli jakkolwiek pomóc UA w wojnie.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 16:58:28
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 17:01:56
  • 1
@M4rcinS: Na północy aneksja Kaliningradu i Litwy. Na Zachodzie linia Odry i Nysy Łużyckiej może zostać.
  • Odpowiedz
waro
waro
19.11.2022, 16:58:33
  • 191
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 17:01:01
  • 1
@waro: Grubba, o ile dobrze pamiętam rozkład sił o Konfiarni, jest krowiniarą xD.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 12:02:22
  • 31
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:06:24
  • 0
O, @BayzedMan zaplusował xD.

Ciekawe, co na to @Filipterka25.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:08:55
  • 1
@prerogatywa: XD, orientacja na Niemcy Putina się rozkręciła dopiero po tym, jak ten debil zabił w Syrii reset z USA.

W zasadzie na jego przymilanie się do USA zamiast do Niemiec bardzo w------ł się Dugin.

@NieznanyWykopek: Już pisałem - w przypadku Ukrainy i Rosji mówimy o dwóch wschodniosłowiańskich i prawosławnych krajach, z czego to Rosja wcześniej zaczęła się westernizować XD (Piotr Wielki).
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:09:57
  • 0
@BayzedMan: Widzisz? Razem możemy zanieść Zachód zarówno Ukraińcom, jak i Rosjanom!

  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:11:36
  • 1
Wandel durch Handel reset Obamy, strategiczne partnerstwo NATO-Rosja co prawda w ogóle się nie sprawdziły, ale tym razem na pewno się uda!


@Kazimierz_Przerwa-Obiadowa: Ale ja nie mówię o spółkowaniu z reżimem Putina, a z nową demokratyczną Rosją, której nie wrzuci się w biedę. W skrócie - zrobić Kiereńszczyznę, ale SKUTECZNIE.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:12:21
  • 1
@MJFM: Ale w zasadzie UE jako wielka strefa ekonomiczno-polityczna całej północnej Eurazji równoważyłaby pięknie USA i Chiny.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:15:48
  • 3
@jytrikksflyklqcnfd: Uwaga, Rosjanie zwesternizowali się pod względem elit skutecznie w latach 1721-1917, czemu nie mieliby powtórzyć tego sukcesu, zakładając odpowiednie wsparcie Zachodu?
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:18:51
  • 2
@jytrikksflyklqcnfd: Od jakich białych ludzi? Czy rosyjscy Słowianie nie są biali? Co to ma do rzeczy? Czy niebiali nie potrafią budować demokratycznych społeczeństw? Zapraszam do Mongolii po roku 1990, Korei Południowej po demokratyzacji, czy Japonii po roku 1947. A także na Tajwan, po zniesieniu stanu wojennego.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:21:16
  • 1
@thorgoth:

Ukraina zaczeła się westernizować za wczesnych jagiellonów


XDDD. Tak mocno elity się zwesternizowały, że do XVII wieku zatraciły poczucie odrębności od elit koronnych, bardzo fajni mi ci Ukraińcy, tacy polscy. Potem rolę dawnych arystokratów ruskich zastąpiła starszyzna kozacka (jako elit prawosławna i mówiąca po wschodniosłowiańsku), za którymi zwesternizowani Rosjanie jak Piotr Wielki musieli biegać do końca wieku XVIII.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:28:03
  • 2
@jytrikksflyklqcnfd:

Rosjanie byli oraz są turańscy


Tak, tak, Kulikowego Pola, wyparcia pod Ugrą, Soboru Ziemskiego, czy innych instytucji typowo słowiańskich przed Piotrem Wielkim wcale nie było
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:30:24
  • 2
@thorgoth:

polonizacja to również westernizacja.


Tyle, że ona de facto pozbawiła Rusinów elit xD. Zwyczajnie elity zamiast przynieść zachód do Rusinów spakowały manatki i stały się w wieku XVIII już totalnie
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:38:21
  • 1
@thorgoth:

w jakimś sensie tak było tyle że to naturalny proces. Tak samo niemcy wchłonęli słowian połabskich


Tyle, że pozbawienie elit Słowian połabskich (zgermanizowana dynastia Niklotydów do 1918 rządziła Meklemburgią) pozbawiło ich osobności od reszty
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:41:59
  • 2
@Zawiera_Gluten: XDDDDDDDDDDDDDDDD. Czyli pokój i sojuszniczy kraj bogaty w surowce jest zły?

Sensem istnienia NATO mogą być wtedy Chiny.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:47:13
  • 1
@mpfk: Małe pytanie - po co? Nieironicznie się pytam, bo w niemalże każdej z nich Rosjanie są etniczną większością, albo na tyle jest ich tam dużo, że sztuczny nacjonalizm etniczny zwyczajnie zrobi z tych miejsc Jugosławię 2.0. Poza Kaukazem Północnym.

  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 12:51:17
  • 1
@Zawiera_Gluten: Szczególnie, że Cypr nie był członkiem NATO, a miałby się nim stać przez dołączenie do Grecji, czemu Turcy zapobiegli - inwazją.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 14:02:11
  • 1
Przypominam, że Francja przystąpiła do NATO jakieś 10 lat temu, po tym jak sobie z niego wyszła za de Gaulle'a.


@vrNFWrUew3D4Rgz: Nie ze sojuszu polityczno-wojskowego, a ze wspólnych struktur dowodzenia. De Gaulle chciał być w ewentualnej wojnie, ale mieć możliwość zawarcia pokoju separatystycznego w razie potrzeby.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 15:05:58
  • 2
IMHO wątpliwe, czy poza Ukrainą i może jeszcze 2-3 państwami będą dalsze rozszerzenia.


@Filipterka25: IMHO rozszerzenie o Ukrainę jest właśnie bardziej wątpliwe od rozszerzenia o potencjalnie zdemokratyzowane Rosję i Białoruś. Zwyczajnie Ukraina jest krajem przeoranym rakietami i już niemalże kilkunastoma miesiącami prowadzenia w niej pełnoskalowej wojny. Zbyt duże koszta odbudowy. Stąd na przykład UE bardzo sobie powoli przyjmuje kraje na Bałkanach Zachodnich.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 15:30:24 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Filipterka25:

Niby które?


Miałem na myśli Chorwację i
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 15:53:01
  • 1
@Filipterka25:

Wiem, że Słowenia i Chorwacja są członkami Unii, ale proces ich integracji w pełni trwa, to nadal młode kraje.

Żeby ta gra się zaczęła, to musi się wcześniej Białoruś zdemokratyzować. Powiedzmy, że zdemokratyzuje się jutro - minie pewnie 2-3 lata zanim przyjdzie im ten pomysł do głowy, potem kilka lat do dekady negocjacji odpowiednika DCFTA, potem kolejna co najmniej dekada zabawy z negocjacjami akcesyjnymi.


Pamiętaj, że Białoruś ma też
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 16:10:50
  • 1
@Filipterka25:

Różne okresy przejściowe bywały, ale raczej na prośbę i w interesie kraju nowoprzyjętego. O czym dokładnie piszesz?


Pisałem o trwającym procesie modernizacji i dążenia tych krajów do standardu zachodniego (szczególnie w przypadku Chorwacji, która ma o wiele więcej do
  • Odpowiedz

9

Ks.Marek Bąk ostro o Ukraińcach i Ukrainie - taka to miłość do bliźniego?

Pokaż treści 18+

Ks.Marek Bąk ostro o Ukraińcach i Ukrainie - taka to miłość do bliźniego?

Marek Bąk, który bardzo pięknie mówi o nawróceniu i miłości bliźniego, ale tylko do momentu kiedy temat zejdzie na Ukraińców: nacja, bo nie naród pasożytująca na nienawiści, są uzbrojeni i przeszkoleni, urządzą nam wojnę domową. Cyryl musi być z księdza dumny.

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 19.11.2022, 14:17:44
  • 16
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    neuropa
  • #
    bekazkatoli
  • #
    polityka
Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 14:45:07
  • 0
klechy

kościółek


Antyklerykałowie nadal nie rozumieją zasad dyskursu xD.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 15:01:27
  • 0
@Zuldzin: Zrobił to za mnie Pan Habermas w pracach jak Teoria działania komunikacyjnego, czy Strukturalne przeobrażenia sfery publicznej.
Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 15:09:11
  • 2
No i dodam, że Telewizja Chrystusa Króla to ludzie od ks. Natanka, czyli nawet nie tyle, co w sporze ze Stolicą Apostolską i Episkopatem, co nawet z prawdziwymi tradycjonalistami z FSSPX.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 15:13:50
  • 0
@Zuldzin, kiedy coś na temat FSSPX? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kiedy #neuropa dowie się o Mszy trydenckiej? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 14:44:30
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 14:48:16
  • 1
Jeszcze jeden odpalił się, że normalność jest jak dolar jest za 27 rubli, na Ładę Grantę odkłada się rok i są "ruskie marsze". I, że jak chcę UE to wypad do UE, a jak chcę BLM to do USA. XD
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II
Autor
19.11.2022, 15:13:21
  • 0
@shmatshiage: Przez zasady Pikabu to ja za 10 minut dostanę bana za 100 minusów.
  • Odpowiedz
B.....n
B.....n
konto usunięte 19.11.2022, 12:09:34
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 12:17:30
  • 12
@BayzedMan: Ale tutaj nie chodzi o to - chodzi o to, że Ukraina efektywnie rozbija jedność Zachodu, desperacko próbując zdjąć z siebie to, że to była jej rakieta. Mimo tego, że cały Zachód twierdzi głośno, że nawet jak to była ukraińska OPL to nie jest wina Ukrainy, a Rosji, bo ta zmusiła Ukrainę inwazją do korzystania z OPL.
  • Odpowiedz
B.....n
B.....n
konto usunięte 19.11.2022, 10:59:17
  • 292
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 19.11.2022, 11:46:42
  • 10
@BayzedMan: Panie BayzedMan, w zasadzie okno Overtona na tagu jest tragiczne - ludzie jak ja, @ZuluScout, czy @Brazylia mimo bycia uważanymi za agentów SBU jeszcze w lutym, czy marcu są wyzywani przez takich jak ja od onuc bez żadnych dowodów.

I Ciebie to dopadło, teraz dosłownie masz famę totalnego odklejeńca.
  • Odpowiedz
spere
spere
14.11.2022, 00:01:02
  • 38
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 14.11.2022, 00:06:46 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@spere:

Niestety jestem Lachem, papistą i pszekiem. Myślisz, że po całym życiu bycia opluwanym w ryj nie wolałbym być Francuzem, czy Japończykiem?

A wg. rozmowy z nim, którą sam zalinkowałeś - miał siedzieć w ciężkim więzieniu jeszcze 5 lat, do 2027
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 14.11.2022, 00:21:16 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@spere: Kwestia korzyści nie ma znaczenia, bo nie spełnia wymogu bycia z kraju niebędącego stroną konfliktu.

A czemu mam nie wierzyć Nużynowi w to, że do Wagnera poszedł, by nawiać do Legionu? W cywilizacji zachodniej nie mamy czegoś takiego jak domniemanie kłamstwa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 14.11.2022, 00:42:28 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@BayzedMan: Jestem, co mnie smuci. Zbyt dobrze znam historię Judasza Słowiańszczyzny, by być ze swego lachostwa dumnym ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz
JanLaguna
JanLaguna
13.11.2022, 23:11:08
  • 248
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 107
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 23:18:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 14.11.2022, 00:14:35 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@BayzedMan: Tak, bo Małorusini potwierdzą coś co im szkodzi wizerunkowo. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 14.11.2022, 00:18:53 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@BayzedMan: Opieramy się na przeciekach, a także na wiarygodnych źródłach jak Lachowski.

Pan na swoich instrukcjach z kijowskiego adresu Wołodymirska 32-35. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 14.11.2022, 00:22:14 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@BayzedMan: Tajemnicza wymiana, źródła, Lachowski. A Pan nadal wersja SBU, i to dosłownie. XD.
  • Odpowiedz
M4rcinS
M4rcinS
13.11.2022, 21:24:13
  • 23
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 21:27:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 21:30:24 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@GniewnyOsz: Intelektualnego nie mam, społeczne bardzo silne.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 21:40:22 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@crahn: Fajna stygamatyzacja chorób psychicznych i zaburzeń neurologicznych.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 21:50:19 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@crahn: Przeciętny pszek modlący się do swego małoruskiego Pana. Iście straszne są efekty mentalne rzezi po bitwie pod Batohem ( ͡° ͜ʖ ͡°).

A tak na serio - brzydzi mnie uwielbienie dla ukraińskiej historii, dla członków traktatu z Radnot, dla galicyjskich spadobierców Jehwena Petruszewycza, dla przegrańca Petlury.

Zaczynam powoli myśleć, że to zorganizowana akcja trollingu SBU, bo to jest już myślenie tak wykastrowane ze polskiej świadomości
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:40:14 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Micro-Jet: Lepiej wielbić reformatora i tego, który zniszczył poparcie społeczne i tak już nieudolnego powstania.*
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:44:30 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Micro-Jet: Bo wolę rozwój Polaków pod płaszczem potężnego Imperium na wzór Niemców bałtyckich? Bo doceniam politykę margrabiego Aleksandra Wielopolskiego?
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:47:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Micro-Jet: Wolę od stłumienia powstania i pogrzebania szans na autonomię i przywrócenie Konstytucji.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:54:10 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Micro-Jet: Stracisliśmy jakiekolwiek jej resztki i nadzieję na poprawę przez powstanie.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:58:59 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Micro-Jet: Ów monarcha był Królem Polski, któremu lud nadwiślański rzucał kłody pod nogi.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 23:02:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Micro-Jet: Prowincyi spacyfikowanej po zdradzie dokonanej przez Podchorążych.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 23:09:58 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Micro-Jet: A czego miał żądać? Pozwolić na takie cykliczne maskarady co ileś lat?
  • Odpowiedz
Towarzysz_Stulejonow
Towarzysz_Stulejonow
13.11.2022, 21:46:04
  • 55
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 21:53:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Thorrand: Jestem zwolennikiem moralności deontologicznej - nie pociągnąłbym wajhy w żadnym wypadku.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 21:55:58 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Thorrand: Nie. Autentycznie. Nawet gdyby posiadzić tam moich najlepszych przyjaciół, czyli ludzi którzy chociaż w swej pogardzie dla mnie potrafili ją wyrzucić wprost, zamiast ją kryć, to bym jej nie pociągnął.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:00:14 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Thorrand: Tego mam się wstydzić, że mam spójną moralność nt. życia ludzkiego?
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:05:12 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Thorrand: Deontologia to normalny nurt w etyce, polecam zapoznać się z taką postacią jak Immanuel Kant.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:12:53 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Thorrand: Nie, polityka w Okcydencie co najmniej od wojny trzydziestoletniej jest amoralna.

Co zresztą jest jednym z argumentów za chrześcijańskim anarchizmem Tołstoja.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:20:07 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Thorrand: Bo w zasadzie są dowodem, jak polityczna mentalność wyniszcza człowieczeństwo.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:22:01 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@jankes83: Kolejny, co ludzi traktuje jak towar na handel xD.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:25:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@jankes83: Dehumanizacja i odczłowieczenie - czemu mnie nie dziwi, że stoi za tym liberał z #neuropa
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:28:10 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@jankes83: Ohohoh, liberał z #neuropa tak głęboki, że zapomina o jednym z fundamentów liberalizmu oświeceniowego - uniwersalnej godności ludzkiej przysługującej nawet zbrodniarzom.
  • Odpowiedz
Aleksander_II
Aleksander_II 13.11.2022, 22:30:33 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jankes83: Chwila - jeżeli brak ludziom uniwersalnej godności to żaden z Ciebie liberał xD.

A jedynie rawlsowski wytwór liberałopodobny, ilustrując Tobie analogiczną dehumanizację.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
  • Strona 4 z 14
  • >
  • Fan Mainländera, Nietzschego i Heideggera, turboidealista, kryptoegzystencjalista. Neoslawista.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.07.2022

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 03.09.2022

    Kałasznikow
  • Mikroblogger
    od 06.09.2022

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 20.02.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 05.04.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking