@4x80: Z tym, że to z linku to wersja zwykła, nie hydraulika. Wersja hydrauliczna kosztuje 2300-2400 bez korby, kasety i łańcucha. Analogicznie hydrauliczną 105 mam dostępną od ręki za niecałe 2300 w pl z gwarancją, więc sam się jaram tym L-Twoo, ale nie w takim przedziale cenowym. @dymel: Obecnie się nie opłaca ściągać chińskich ram odkąd przywalili te cła i podatki :(
#rower: 15 dni po operacji przepukliny pachwinowej wsiadlem na rower i zaraz zsiadem bo nie da rady i bardzo boli ale na stacjonarnym kilka minut jakos mozna. A pogoda dobra na przelaja.
@4x80: można też powiedzieć że po prostu sprzedają swojego stuffu kilka razy więcej niż sram campa i Chińczycy razem wzięci więc więc i statystycznie zecz biorąc wpadki są znacznie bardziej widoczne.
Miałem 3 czy 4 sztuki WH1080 (WH1081) dostępne w Maplinie, przez w sumie jakieś 10 lat. Bardzo fajne, ale padały złącza RJ 11/14(śniedziały) i łożyska (wymieniałem - NIE kupować tanich z Ali/Amazona!). Teraz kolega z mojego discorda ( discord .gg/227n7sq6 ) dedykowanego Irlandii i energii odnawialnej brał Brassera. Tam są linki i trochę innych informacji pokrewnych turbinom, PV - w tym z naciskiem na Irlandzkie realia. @Zawod_Syn @4x80
#rower: Przewaga napedow mechanicznych nad elektryka, gora dol okolo 4 cm przy nowym haku ale na mechanicznej grupie naped chodzil bezblednie zas elektryka nie chce i skacze na kasecie. Po naprostowaniu juz jest dobrze nawet na tyle, ze nie trzeba regulowac tylnej przerzutki jak zaleca instrukcja bo idealnie siedzi na piatej koronce. U mnie jest teraz 14 stopni to bym sie przejechal sprawdzic ale nie moge. ( ͡°͜ʖ
@4x80: Ale jednak z jakiegoś powodu snujesz rozważania nad wsadzaniem do szosy kasety z 42 zębami, więc chyba czasem brakuje ci przełożenia.
Może i ma to sens, jeżeli mieszkasz na super nizinie, gdzie największe wzniesienie, to podjazd pod wiadukt. Ale chcesz sobie zrobić wypad w góry i kaplica.
Ja po prostu osobiście nie widzę żadnego sensu w zastosowaniu napędów 1x ani na szosie, ani w mtb. Ogranicza to strasznie uniwersalność roweru,
Here's a hot take from a professional bike mechanic of over 13 years and counting. Over the following years mechanical shifting will go away and then come back like Swiss watches as a premium item. Electronic shifting will become like cheap digital watches and be cheap because the same switches, batteries and motors
will keep riding my mechanical drivetrains as long as I can, but it will get increasingly more difficult as time passes and planned incompatibility and dwindling spare parts supply creep forward
@4x80: mamy 2022, zaraz 2023, XXIw, w sklepach rowery z korbami na kwadrat, z nakręcanymi wolnobiegami.
Jego wnuki zestarzeją się jeżdżąc na tych dwindling spare partsach.
@AbaddonLincoln: skoro deore i tagra sa wciąż na rynku jako grupy średnie 10s to nie jest to specjalnie dziwne ze wciąż można kupić średniej klasy elementy 10s
@4x80: Mam czarną. Najlepsza mini pompka jaką miałem. Jedyna jej wada to taka, że jak nakręcisz wężyk na preste a ta jest wykręcana to czasami przy odkręcaniu weżyka zaczyna się wykręcać wentyl. Oprócz tego bez zastrzeżeń.
#rower: Wkładam łożyskowane kółka 12-14T do przerzutki zamiast badziewiastych od 105 di2 11-11T co poradzą sobie z łańcuchem flat top ale z ciekawości macie porównanie długości wózka w stosunku do grx 812 co ogarnia kasetę nawet 11-46. Czyżby shimano miało jakąś tajemnicę? xD
btw. Na obrazku wyraźnie widać dlaczego do swojej szosy 1x12 nie kupiłem przerzutki Ultegry zamiast tego mam 105. A co z tego wyjdzie co nie spotkałem się by
https://pl.aliexpress.com/item/1005003805107392.html?gatewayAdapt=glo2pol
€ 225,52
@dymel: Obecnie się nie opłaca ściągać chińskich ram odkąd przywalili te cła i podatki :(