Pokaz umiejętności, czy głupoty? IMO ma gościu skilla(do czasu).
Sugerujesz, że gościu rozbije się po wyjechaniu na publiczną drogę? To Ci powiem, że tacy jak on (którzy ćwiczą triki na motocyklu) lepiej panują nad maszyną nawet przy większych prędkościach (podczas normalnej jazdy). Oczywiście gdy mają chociaż trochę rozumu i nie ćwiczą tych trików na drogach publicznych.
Po 1 - motory są mniej więcej jednakowe, więc prawdopodobnie jest to jakaś zorganizowana grupa akrobatów motocyklowych.
Po 2 - widać, że motory są specjalnie przystosowane do robienia na nich jakichś akrobacji i sztuczek.
Po 3
Pokaz umiejętności, czy głupoty? IMO ma gościu skilla(do czasu).
Spróbuj zrobić identycznie. Zakładam, że bez długotrwałych treningów w najlepszym razie wylądujesz w rowie na 1 zakręcie. I to będzie głupota z Twojej strony.
Kluczowe w tym wszystkim są opony tzw. slick - czyli jak najbardziej gładkie, bez bieżnika. W sumie gość robi przegazówkę na biegu, jednocześnie hamując przodem - w ten sposób ma pełną kontrolę nad predkością jazdy przy "mieleniu" tylnego koła ;-)
A zawracanie na miejscu z podpórką na jednej nodze to w sumie można zrobić nawet byle skuterem.
pozwolę sobie przywołac ten wykop, nie wszyscy motocykliści to "bezmyślni dawcy" ,a jeśli człowiek ma pecha to i w dupie palec złamie, więc nie rozważajmy takich przypadków jak kamień na drodze.
Komentarze (10)
najlepsze
Sugerujesz, że gościu rozbije się po wyjechaniu na publiczną drogę? To Ci powiem, że tacy jak on (którzy ćwiczą triki na motocyklu) lepiej panują nad maszyną nawet przy większych prędkościach (podczas normalnej jazdy). Oczywiście gdy mają chociaż trochę rozumu i nie ćwiczą tych trików na drogach publicznych.
takie podobne trochę
Po 1 - motory są mniej więcej jednakowe, więc prawdopodobnie jest to jakaś zorganizowana grupa akrobatów motocyklowych.
Po 2 - widać, że motory są specjalnie przystosowane do robienia na nich jakichś akrobacji i sztuczek.
Po 3
Spróbuj zrobić identycznie. Zakładam, że bez długotrwałych treningów w najlepszym razie wylądujesz w rowie na 1 zakręcie. I to będzie głupota z Twojej strony.
Jednak
Moto podszykowane do pokazówek.
Kluczowe w tym wszystkim są opony tzw. slick - czyli jak najbardziej gładkie, bez bieżnika. W sumie gość robi przegazówkę na biegu, jednocześnie hamując przodem - w ten sposób ma pełną kontrolę nad predkością jazdy przy "mieleniu" tylnego koła ;-)
A zawracanie na miejscu z podpórką na jednej nodze to w sumie można zrobić nawet byle skuterem.
Oczywiście wykop - tego nie uczą na prawku