Nowy Tabor dla PKP (1977 r.)
"Rozmieszczenie półek na bagaże, instalacji ogrzewczej i oświetleniowej oraz ławek jest tak zaprojektowane, aby zapewnić podróżnym maksimum wygody". "PKP robią wszystko z myślą o wygodzie podróżnych, gdy tymczasem niektórzy w taki oto sposób okazują swoją wdzięczność [ujęcia zdewastowanych wagonów]"
Czajna_Seczen z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 88
Komentarze (88)
najlepsze
Pociągi były zapchane, nie dlatego, ze było za mało składów, a dlatego, że samochód był dobrem luksusowym, a kolej była tania, wygodna i można było nią dojechać wszędzie, w przystępnej cenie, a przewoźnik był jeden z jedną taryfą.
Dodajmy, że peronówki obowiązywały tylko dla osób oczekujących na przyjeżdżąjących (mając bilet na przejazd nie obowiązywała
A co do filmu, to czekam na czasy, aż to cudo "EN57" i pochodne ostatecznie się rozleci. Wygoda to ostatnie co można powiedzieć o nich.
Wystarczy pozadna modernizacja i EN57 da sie jezdzic ;)
Kontrolujesz tym prąd silników. Generalnie służy do sterowania prędkością, ale nie ma zalezności że im bardziej przekręcisz tym szybciej jedzie. Musisz to robić stopniowo wraz z tym jak się rozpędzasz (nagła zmiana na max. = prąd silników wzrośnie za bardzo i nastąpi ich awaryjne odłączenie), zazwyczaj jest parę ustawień, na których powinno się jeździć żeby jechać