To mój pierwszy wykop - proszę o lincz przy następnym.
Temat: Renderowanie - zajmuję się renderowaniem na potrzeby stron internetowych (loga, tła itp. oraz prezentacja produktu).
Przepis jest prosty:
1. Budowa modelu (uproszczony na potrzeby sceny, którą mamy w głowie lub scenopisie).
2. Ustawienia sceny (materiały, tekstury, oświetlenie, jakość, ostrość itp.)
3. Render
Tak wygląda renderowanie modelu wykonanego w SolidWorks za pomocą Maxwell Render (Przy okazji zwracam uwagę na to jak model jest uproszczony - liczy się wynik końcowy - ignoruję wszystko to, czego nie będzie widać w scenie):
Budowa modelu:
Zapisanie w postaci pliku rozpoznawanego przez Maxwell Studio, gdzie dobieram tekstury, ustawienia kamery (dokładnie tak samo jak zwykłym aparacie fotograficznym - migawka, czułość filmu itp.)
Kilka drobnych zmian i kilka różnych wyników (na któych decydujemy się pracować nadal - ja nie byłem zadowolony z kształtu alufelg i oświetlenia sceny):
Chętnie odpowiem na pytania.
Komentarze (8)
najlepsze
Niestety bez polskich znaków, bo klawa sie skopala.