Nachalni telemarketerzy z mbank... ile razy trzeba powiedzieć NIE ?
Dziś dostałam kolejny tel. od konsultantki mbank która pogratulowała mi, że jestem wybraną ,wierną oraz lojalną klientką która zasłużyła na kolejną wspaniałą nagrodę i przywilej , tym...
KasiaHipiska z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 62
Komentarze (62)
najlepsze
1. Wersja dla niecierpliwych. Mówisz "dziękuję, nie jestem zainteresowana" i się rozłączasz.
2. Trollujesz. Każesz sobie dokładnie wyjaśnić wszystkie szczegóły łącznie z odczytaniem regulaminu usługi. Oczywiście wielokrotnie przerywasz pytając co konkretny zapis oznacza bo nie zrozumiałaś. Wielokrotnie wracasz do omówionych już tematów, po 45 minutach rozmowy mówisz "przepraszam, muszę kończyć proszę zadzwonić w innym terminie". Procedurę powtarzasz do skutku.
j[a]: chciałbym już nie otrzymywać telefonów od mbanku z super ofertami kredytów, kart, ubezpieczeń, itp.
k[onsultant]: cofam pana zgodę na otrzymywanie treści.. cofam wykorzystanie do celów marketingowych.. mogę pomóc w czymś jeszcze?
j:
2. Numery zastrzeżone się blokuje. Nikt poważny nie zastrzega nr telefonu gdy do Ciebie dzwoni.
3. Zmień bank jak się nie widzi.
jasne, tylko że coraz częściej firmy (nawet poważne) używają bramek do połączeń wychodzących - numer oczywiście zastrzeżony
Wiadomo ,że na 100 rozmów jakiś procent osób o małej asertywnosci kupi usługę , której nie chce .. ale czy to jest tego warte i czy jest to moralne ?