@pawelJG: Dokładnie. Codziennie walec w rowie i jakaś koparka zakopana w błocie. W międzyczasie jakiś wariat spróbuje wyprzedzić 2 tiry na wzniesieniu, a kierownik po całym dniu pracy uroczyście oznajmi, że robota była daremna, bo zapomniał, że trzeba było inaczej i wszystko trzeba poprawiać. Oczywiście to wszystko wina ruskich.
@pawelJG: Dwa dni temu przy budowie części infrastruktury autostrady A2 (a dokładniej układaniu krawężników przy chodnikach) niedaleko Świebodzina Panowie wozili po JEDNEJ części krawężnika (długość z pół metra) koparką, następnie wyciągając ją, kładąc na ziemię i jadąc po następną :) Nic mnie już nie zaskoczy.
ja myślę, że to nie Polak, tylko organizator przywozi swój sprawdzony sprzęt i swoich zaufanych ludzi, którzy wiedzą co robią podczas budowy areny
krzywizna pagórków oraz ich "konsystencja" ma tu bardzo duże znaczenie i nie ma miejsca, żeby coś sp@!%##!ić
przez głupi błąd "Zenka" któremu nie chciało się usypać górkę jak opisali w projekcie, bo "co oni tam k@%$a wiedzą o piachu" motocyklista kręcący akrobacje w powietrzu może stracić życie
@muuzyk: Za budowę był odpowiedzialny Dane Herron także nie można było liczyć na jakiekolwiek nie dociągnięcia odnośnie budowy. wygogluj sobie tego gośćia to już reszte ogarniesz :P
Komentarze (55)
najlepsze
krzywizna pagórków oraz ich "konsystencja" ma tu bardzo duże znaczenie i nie ma miejsca, żeby coś sp@!%##!ić
przez głupi błąd "Zenka" któremu nie chciało się usypać górkę jak opisali w projekcie, bo "co oni tam k@%$a wiedzą o piachu" motocyklista kręcący akrobacje w powietrzu może stracić życie
na takie
ale operatorzy są "swoi"