To samo miałem pisać. home i nazwa - dwa największe i dwa najgorsze zarazem. Kuszą niby profesjonalizmem, a obsługa klienta leży, serwery leżą (czasem pokwikują), tylko ceny dumnie stoją na baczność. Miałem nieprzyjemność wielokrotnie do nich podchodzić (klienci kupowali tam konta) i zawsze kosztowało mnie to parę garści włosów.
@mnlf, @breeder: chodzi mi o sposób podejścia do klienta. jak znam życie dla nich oznacza to parę kliknięć - widocznie jednak nie lubią zatrzymywać klientów za długo (jestem z nimi od jakiś 6 lat)
Jeśli mimo wadliwego systemu platności, wbrew Twojej woli firma pobrała pieniądze z Twojego konta, a używałeś do tego karty Visa lub MasterCard to możesz spróbować procedury chargeback. Dodaję z powiązanych.
Jednak, już w początkowej fazie funkcjonowania kart zauważono, że w pewnych sytuacjach nieodwołalność transakcji powoduje pokrzywdzenie posiadacza karty. Dzieje się tak na przykład gdy klient w ogóle nie otrzymuje towaru lub usługi, choć za niego zapłacił lubgdy zapłata za ten sam towar została dokonana dwa razy.
@Sztirlitz: Z tym akurat nie ma problemu, wystawiają fakturę za zapłatę zaliczki z dniem wpłaty i po sprawie, nikt ze skarbówki się nie przyczepi, bo to zgodne z prawem. Ale sama polityka godna pożałowania. Być może gdzieś w regulaminie mają zapis, że wpłata za domenę jest automatycznie traktowana jako chęć przedłużenia na kolejny okres. Nie wiem, czy to jest dopuszczalne prawnie, zwłaszcza w sytuacji ewidentnej pomyłki, ale tutaj musiałby się
Trzeba być masochistą, żeby utrzymywać domeny w tym absurdalnie drogim serwisie. Sam swego czasu miałem tam kilka domen, ale poszedłem po rozum do głowy i w porę uciekłem do zdecydowanie tańszej konkurencji. Szkoda pieniędzy.
1. Sobota po południu, mam problem z mod_rewrite. Dzwonię, odbiera jakieś dziewczątko. Słysząc głos wykonuję facepalma (bo o czym ja mam z nią rozmawiać), po czym dziewczątko w krótkich trzech zdaniach rozwiązuje mój problem.
2. Kasuję sobie przez nieuwagę tabelę w bazie. Jeden telefon i pełny backup ląduje na moim ftp w ciągu 15 minut
@Expansywny: Potwierdzam. Np. dzwoniłem do Home.pl przed samą Wigilią. Telefon został odebrany, sprawa załatwiona pomyślnie. Mam tam kilkanaście domen i jednak co jak co ale obsługa techniczna jest bardzo dobra. Coś kosztem czegoś. Może i domeny mają droższe ale dla mnie liczy się szybkie rozwiązywanie problemów technicznych i dobra obsługa. Jestem w stanie za to dać więcej bo to przynosi korzyści. Jedyną wadą dla mnie jest wersja druga panelu, jest
@Sztirlitz: A tak, w tym względzie masz rację. Zresztą nawet jeśli mają takie niedopatrzenie, to powinni w podskokach oddawać pieniądze i ugłaskiwać klienta. Ja miałem na myśli bardziej obsługę Twoich płatności przez platnosci.pl i/lub ew. integrację ich systemu z home.pl (nie wiem jak to tam jest zrobione, nie korzystałem ani nie znam tej części tematu). Jeśli transakcja została odrzucona, to powinieneś być o tym poinformowany. Powinny być też przewidziane odpowiednie
To nie jest niesmaczny żart tylko zwróć się z tym do platnosci.pl bo to u nich problem. Wiem, że kilka dni temu był problem u większości operatorów kartowych. Ja nie mogłem sobie zasilić Skycash'a i jeździłem bez biletu przez chwilę po mieście. Home otrzymało dwie płatności, bo dwie przekazał mu operator i tyle. Home w takich przypadkach jest ok, ale jak zapłaciłeś dwa razy za domenę, to ich system to uznał jako
Ja miałem podobny przypadek. Home.pl wysłał maila że ważność domeny się kończy, blablabla, zapłaciłem, OK. Za tydzień przychodzi kolejny mail. Domen mam u nich kilka, nie zwróciłem uwagi i zapłaciłem drugi raz za tą samą. Pewnie sprawa by nie wyszła na jaw, gdyby w kolejnym tygodniu znów nie wysłali maila żeby im zapłacić. Wtedy sprawdziłem dokładnie treść maili i okazało się że znów chcą zapłaty za tą samą domenę. Po kilkunastu (!)
Komentarze (120)
najlepsze
Bez problemu zwrócą Ci pieniądze i jeszcze obciążą kosztami całej operacji firmę za to, że nie chciała zwrócić po dobroci.
Jednak, już w początkowej fazie funkcjonowania kart zauważono, że w pewnych sytuacjach nieodwołalność transakcji powoduje pokrzywdzenie posiadacza karty. Dzieje się tak na przykład gdy klient w ogóle nie otrzymuje towaru lub usługi, choć za niego zapłacił lub gdy zapłata za ten sam towar została dokonana dwa razy.
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Sobota po południu, mam problem z mod_rewrite. Dzwonię, odbiera jakieś dziewczątko. Słysząc głos wykonuję facepalma (bo o czym ja mam z nią rozmawiać), po czym dziewczątko w krótkich trzech zdaniach rozwiązuje mój problem.
2. Kasuję sobie przez nieuwagę tabelę w bazie. Jeden telefon i pełny backup ląduje na moim ftp w ciągu 15 minut
3.