I w tym momencie po tylu wykopach itd. ktos z home powinien szybciutko po cichutku zalatwic sprawe zwrotu pieniazkow, przeprosic i napisac wyjasnienie/sprostowanie.
Wiadomo ... shit happens, ale trzeba zawsze umyc, posprzatac i zrobic tak zeby wiecej taki shit sie nie przytrafil.
Na zakończenie dopowiem, że raz zadzwonił do mnie gość z Home.pl i zapytał o moje zadowolenie itd. Było OK, ale miałem jedno ale (tak jak przeważnie większość z Was tutaj). Chciałem uzyskać jakąś zniżkę, ponieważ mam tam serwer i dość sporo domen - wydawało mi się, że mi się należy. Indywidualną opcję zniżkową otrzymałem na maila - rabat. Nie wiem o co chodzi tym, którzy narzekają na drożyznę w Home jeśli można
Ze swojej stron mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z hostingu home.pl. Korzystam z serwerów z ich linii profesjonalnej, do tego utrzymuję tam kilka domen.
Ostatnio miałem problem z opłaceniem faktury poprzez system płatności internetowych - nie pojawiały się wszystkie pozycje do opłacenia. Zadzwoniłem na infolinię i mimo iż było to chwilę przed północą, to ich konsultant pomógł mi rozwiązać problem. Dodam tylko, że u innego dostawcy jakiś czas temu także dzwoniłem w
napisze cos o 1and1.pl - hosting okej, nic nie nawala, support beznadziejny - odpowiadaja po 3-4 dniach na maile, albo wcale, jesli chodzi o zamawianie domen - MEGA PORAZKA - czas oczekiwania na rejestracje to jest od 2 dni do tygodnia... oczywiscie po wczesniejszym uiszczeniu opłaty - NIE POLECAM! , i to by było tyle jesli chodzi o wersje .pl, nastomiast jesli chodzi o wersje 1und1.de - (ten sam registrator tyle ze
Przegięcie za brak ludzkiego podejścia do sprawy - weź jednak pod uwagę, że tak duża firma ma kilka odseparowanych od siebie działów w których jakość obsługi klienta może się znacznie różnić. Nie oceniałbym całokształtu przez pryzmat działu płatności/księgowości, który to zazwyczaj funkcjonuje na zasadzie outsourcingu.
Problemów z płatnościami co prawda nie miałem, ale to za co lubię Home, to że w jako jednej z nielicznych firm hostingowych w kraju w sprawach technicznych
Korzystam z ich platformy sklepowej i u mnie wszystko gra. Potęga wykopu, gdzie ktoś niezadowolony dzieli się frustracją i już toczy się cała lawina nienawiści. Nie wiem czy tu nie warto mieć pretensji do płatności.pl zamiast wieszać psy na dostawcy hostingu.. Jak robią problemy to radzę się odwoływać do skutku, jak dla mnie to w ich interesie jest, jak mają problem z realizacją transakcji.
Komentarze (120)
najlepsze
mam kilka domen na home i nigdy nie miałem najmniejszych problemów z opłatami, tak samo z opłatami za serwery
Wiadomo ... shit happens, ale trzeba zawsze umyc, posprzatac i zrobic tak zeby wiecej taki shit sie nie przytrafil.
I co są zniżki? Są!
Ostatnio miałem problem z opłaceniem faktury poprzez system płatności internetowych - nie pojawiały się wszystkie pozycje do opłacenia. Zadzwoniłem na infolinię i mimo iż było to chwilę przed północą, to ich konsultant pomógł mi rozwiązać problem. Dodam tylko, że u innego dostawcy jakiś czas temu także dzwoniłem w
Zgłaszałem im błąd w ich łatkach na PHP. Po "zaledwie" 6 miesiącach i przerzucaniu się cytatami z RFC poprawili.
Problemów z płatnościami co prawda nie miałem, ale to za co lubię Home, to że w jako jednej z nielicznych firm hostingowych w kraju w sprawach technicznych
X lat temu przestawili się z klientów indywidualnych na biznesowych, i zaczęli robić wszystko by indywidualnych zniechęcać.