Sukces polskich inżynierów. Udany test silnika rakietowego

Kolejny, po SF1000, silnik rakietowy polskiej konstrukcji. Tym razem na nadtlenek wodoru i etanol, więc może być użyty w górnych stopniach rakiet.

- #
- #
- #
- 84
- Odpowiedz

Kolejny, po SF1000, silnik rakietowy polskiej konstrukcji. Tym razem na nadtlenek wodoru i etanol, więc może być użyty w górnych stopniach rakiet.

Komentarze (84)
najlepsze
@sevenofnine: wystarczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czy w takich silnikach spalanie podaje się w tonach ziemniaków na minutę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: temp_file325785774689899925
PobierzI to jest najtrudniejsze.
Taki projekt pojowien być koordynowany przez organ panstowy by przebiegał z odpowiednim priorytetem.
A jak jak działa nasze państwo wszyscy wiem. W grubej większości czego się nie dotkną to spier*****
Czyli wracamy do korzeni i napędu rakiety V2
Przyznaje racje, nadtlenek wodoru służył do napędu pomp, które dostarczały etanol i ciekły tlen
1. Silniki rakietowe to technologie zastrzeżone, bo mają zastosowanie militarne. Więc nie, nie możesz sobie ot tak pobrać schematów nowoczesnego silnika.
2. Silników na taką mieszankę paliwową nie ma. Technologia cały czas sie rozwija. Dopiero niedawno zaczęły latać silniki na metan. Branża jest mocno zachowawcza i większość firm trzyma się tego czego używano 50 lat temu, a tylko niektórzy robią R&D.
3. Silników rakietowych z dużym zakresem zmian ciągu
Ale nie lepiej wydać 100mld na wyrzutnie rakiet hehe co za banda kretynow
źródło: water engine
Pobierz- 13 czerwca 1942 rok. V2 pierwszy lot. Werner von Braun.
- 1969 rok Saturn V. Werner von Braun.
Sukces Polska!
źródło: S-IC_engines_and_Von_Braun
Pobierz