Lobby niemieckie skutecznie zwalcza polską żeglugę śródlądową na Odrze
Inwestycje w transport śródlądowy zwłaszcza na Odrze są mocno zwalczane przez polityków z polskiego rządu, w tym przez wiceminister środowiska Urszulę Zielińską, która uważa je jako miraże z piasku.
PoIand z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 91
- Odpowiedz
Komentarze (91)
najlepsze
@Zenek_: Co drugi neuropek popyla z flagą żydowską, ukraińską, lub LGBTRTV w avku, a ty się przywaliłeś że ktoś ma polską flagę?
1. Koszty: Transport rzeczny często charakteryzuje się niższymi kosztami eksploatacyjnymi na tonę przewożonego ładunku w porównaniu do transportu drogowego i kolejowego, szczególnie na długich dystansach. Koszty utrzymania infrastruktury rzecznej są również często niższe niż koszty utrzymania dróg i torów kolejowych.
2. Efektywność energetyczna: Transport rzeczny jest zazwyczaj bardziej efektywny energetycznie niż transport drogowy i kolejowy, co sprawia, że jest bardziej ekologiczny. Barki mogą przewozić dużą ilość ładunku na długie dystanse przy stosunkowo niskim zużyciu
Najsmutniejsze jest to, że ludzie w Polsce mają na to wywalone. Prawdziwe problemy ich zupełnie nie obchodzą ciekawsza i fajniejsza jest jakaś patusiara Lempart, która rzyga z japy bluzgi na prawo i lewo w środku dnia przy ludziach. Polskie społeczeństwo zostało poddane lobotomii mózgowej i samodzielnie nie jest w stanie myśleć.
https://de.statista.com/statistik/daten/studie/38262/umfrage/gueterbefoerderung-in-der-deutschen-binnenschifffahrt-seit-1950/