@login4znaki: W eternalu było za dużo etapów w którym trzeba było skakać pomiędzy platformami jak debil. To właśnie przez takie etapy nie skończyłem gry, mimo że wszystko inne mi się naprawdę podobało.
@MisiuMajonez: lipa, oprawa muzyczna stanowiła imo połowę sukcesu gry. Nie to to że jakaś turbo wybitna sama w sobie, ale rewelacyjnie pasowała do rozgrywki, ciężko to będzie przeskoczyć.
Chłop n--------a się z demonami w piekle i do futurystycznego pancerza założył... płaszcz ze zwierzęcego futra xD zajebisty design, nie ma co. Szkoda, że nie założył jeszcze adidasów.
Doom 2 to była pierwsza gra w jaką grałem. Tuż po premierze przed świętami u kolegi. Miałem 8 lat. Do dziś pamiętam pokój kolegi, monitor, biurko, muzykę.
@Badyl69: Ja też pamiętam. Pamiętam układ map, potworów, pamiętam godziny spędzone na poprawianiu czasu, na wymyślaniu nowych sposobów przejścia gry. Pamiętam robienie speedrunów zanim zaczęły się tak nazywać.
A to wygląda jak parafraza studenckiego 3xZ: zakup, zagraj, zapomnij. Kolejna zapchajdziura dla konsumentów szybkich treści. Aż dziw bierze, że film nie jest w proporcjach na telefon.
Właśnie widzę że moi poprzednicy też to zauważyli. Toż to Painkiller, no ewentualnie Serious Sam. Marka Doom rozmienia się na drobne. Duke już dawno wiedział jak to się skończy.
Komentarze (126)
najlepsze
https://www.youtube.com/watch?v=L6y21SKTtJI
A to wygląda jak parafraza studenckiego 3xZ: zakup, zagraj, zapomnij. Kolejna zapchajdziura dla konsumentów szybkich treści. Aż dziw bierze, że film nie jest w proporcjach na telefon.
@Badyl69: ( ͡º ͜ʖ͡º)