Ja p------ę, jak można zaczynać w zamyśle merytoryczny wywód takim tępym argumentem odwołującym się do najprymitywniejszych schematów myślowych? Może Mariusza z Brajton to przekona.
Ta cała przedsiębiorcza sitwa, wielcy pracodawcy, coache biznesu, deweloperzy to jest jakiś rak i rzygam ich śliskimi gadkami. Jeśli oni mówią, że to wielka szansa dla Polski, to jestem pewien, że głównym beneficjentem tej inwestycji będą oni i tylko oni,
@ajuto00: Gdzie on zaczął wywód od tego? Dał jedynie krzykliwy tytuł.
Ta cała przedsiębiorcza sitwa, wielcy pracodawcy...
U Hansa na kasie w Lidlu robisz, że tak przeszkadzają ci polscy przedsiębiorcy?
Przewinąłem losowo i od razu rak. "Unia nam chce wybudować szybkie koleje, a my nie chcemy" Tak, bo bez CPK nie może powstać ani 1 kilometr szybkich kolei w Polsce.
Ostatnio służbowo trochę musiałem podróżować, więc po przesiadkach we Frankfurcie nad Menem i w Amsterdamie na warszawskim Okęciu czułem się jak w jakiejś dystopijnej piwnicy. Zdecydowanie stolica naszego kraju potrzebuje nowoczesnego lotniska, ale nie jestem pewien czy aż tak daleko od centrum. Już pomijając fakt, że jak na razie cały spór o CPK to jest walka tylko o stołki przy korycie. Jak zwykle w naszym kraju.
@Zaxx: godziny by brakło, żeby ten bełkot sprostować. Ileż razy już tutaj to ja , czy inne wykopki tłumaczyliśmy i jak krew w piach xD Ludzie myślący i tak już dawno nie wierzą w ten bełkot, nie trzeba ich przekonywać. A sekty CPK nie przekona nic w świecie, więc nawet nie tracę czasu.
- Pomysł CPK zainicjowano już w latach 70., w późniejszych latach za rządów SLD i PO przyjęty i rozpoczęty, a finalnie zaklepany przez PiS. Aktualnie plan budowy CPK został zatrzymany przez
- Według Ernst & Young CPK przyniesie zwrot w ciągu 12 lat.
@Zaxx: Czy mowa o tym samym E&Y, które w komunikacje prasowym napisało: "Raport EY nie zawiera analiz związanych z wydatkami na inwestycję w CPK. W konsekwencji, raport EY nie zawiera informacji ani prognoz dotyczących rentowności, czy okresu zwrotu z inwestycji."? xDD
- Problem z obecnym systemem lotniczym cargo w Polsce polega na tym, że tylko 17% polskiego
cargo ląduje w Polsce, generując tu cła z większością przesyłek
@Zaxx: Już tu to pisałem, im dalej na północ to spotykamy bardziej dziwny typ Polaka, zwieńczeniem jest polskie Palermo. CPK jest obecnie bramą do lepszego świata w tym regionie, podobnie z elektrowniami atomowymi.
Dobrze mieszkać na południu. Przy tym co kombinują z CPK i elektrowniami, to serio realnie myślę o postulatach Ruchu Autonomii Śląska, który de facto uznawałem od dawna za nieszkodliwych wariatów. Im szybciej odłączymy się od lubującej się
Komentarze (15)
najlepsze
Ja p------ę, jak można zaczynać w zamyśle merytoryczny wywód takim tępym argumentem odwołującym się do najprymitywniejszych schematów myślowych? Może Mariusza z Brajton to przekona.
Ta cała przedsiębiorcza sitwa, wielcy pracodawcy, coache biznesu, deweloperzy to jest jakiś rak i rzygam ich śliskimi gadkami. Jeśli oni mówią, że to wielka szansa dla Polski, to jestem pewien, że głównym beneficjentem tej inwestycji będą oni i tylko oni,
U Hansa na kasie w Lidlu robisz, że tak przeszkadzają ci polscy przedsiębiorcy?
A czy on mówi, że nie może. Polska to i
@Zaxx: krzykliwy nawet jak na standardy propagandowe
"Sorry, juz poszlo"
Historia i problemy:
- Pomysł CPK zainicjowano już w latach 70., w późniejszych latach za rządów SLD i PO przyjęty
i rozpoczęty, a finalnie zaklepany przez PiS. Aktualnie plan budowy CPK został zatrzymany przez
@Zaxx: Czy mowa o tym samym E&Y, które w komunikacje prasowym napisało: "Raport EY nie zawiera analiz związanych z wydatkami na inwestycję w CPK. W konsekwencji, raport EY nie zawiera informacji ani prognoz dotyczących rentowności, czy okresu zwrotu z inwestycji."? xDD
Dobrze mieszkać na południu. Przy tym co kombinują z CPK i elektrowniami, to serio realnie myślę o postulatach Ruchu Autonomii Śląska, który de facto uznawałem od dawna za nieszkodliwych wariatów. Im szybciej odłączymy się od lubującej się