Projekt autobusu z osobnym modułem na silnik elektryczny i baterię
czyli wracamy do początków historii kolei - coś jak lokomodywa i tender z węglem
mam_katar z- #
- #
- #
- #
- #
- 160
czyli wracamy do początków historii kolei - coś jak lokomodywa i tender z węglem
mam_katar z
Komentarze (160)
najlepsze
1. W przypadku gdy auto będzie miało ogniwo wodorowe to nadal będzie elektryczne.
Wodór ma kilka zalet.
1. Szybkie ładowanie
2. Wysoką gęstość energetyczną w porównaniu z akumulatorem.
3. Łatwa kontrola państwa nad akcyza
4. Możliwość produkowania wodoru z nadwyżek energii elektrycznej i w ten sposób magazynowanie tych nadwyżek
5. Przerzucenie kosztów i organizacji infrastruktury produkcyjnej i transportowej na komercyjne zewnetrzne podmioty i konsumenta.
6. W samochodzie nadal będzie akumulator
Dlatego jestem za bateriami, wymienianymi np. od podwozia przez automaty. A jeszcze lepiej, za hybrydami. Niech się technika rozwija swoim tempem.