@2phonepiotrus: Technicznie to już płacimy znacznie więcej bo zakazano używania taniego matanolu do płynu do spryskiwaczy i w ogóle zakazano wprowadzania do obrotu detalicznego produktów zawierających więcej niż kilka procent metanolu. Producenci są zmuszeni stosować etanol i przez to cena wzrosła. ( ͡°͜ʖ͡°)
Przecież to chodzi o ochronę grupy vw (ktora ma duże problemy przez ta elektryfikacje) i innych niemieckich interesów (fabryka baterii tesli w Niemczech)
nie udało się chińczyków pokonać technologicznie więc było pewne że niemcy coś wymyślą. Wszyscy myśleli że będzie jakaś opłata za import chińskiego samochodu ale niemcy postanowili pójść dalej i się jeszcze na tym ustawić na lata. Paszportu dla baterii to nawet Orwell nie wymyślił
Więc to jest to jest ten genialny pomysł na wmówienie ludziom absurdalnych cen rozwiązań naszych motoryzacyjnych sąsiadów w tym euro kołchozie, tak bardzo wolnościowo ( ͡º͜ʖ͡º)
I bardzo dobrze! Zrobi sobie jeden z drugim modyfikacje, apgrejdy pojemności i nie pozna zalet elektromobilności, tylko jak dzikus z dieslem dotrze do celu bez doładowania.
Komentarze (147)
najlepsze
@2phonepiotrus: Technicznie to już płacimy znacznie więcej bo zakazano używania taniego matanolu do płynu do spryskiwaczy i w ogóle zakazano wprowadzania do obrotu detalicznego produktów zawierających więcej niż kilka procent metanolu. Producenci są zmuszeni stosować etanol i przez to cena wzrosła. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zrobi sobie jeden z drugim modyfikacje, apgrejdy pojemności i nie pozna zalet elektromobilności, tylko jak dzikus z dieslem dotrze do celu bez doładowania.
Odechce sie latac z flaga ue jeszcze ;]