@GenLufa: no właśnie z daleka, a z bliska nie, bo wisi na haku.
Oznaczenie powinno być na końcu wystającego elementu (to chyba logiczne), a nie na aucie. Ten pas zresztą służył do podwiązania tych profili pod autem, a nie do oznaczenia ładunku. No i w przepisach jasno napisane, że to musi być duże (minimum 50cm^2) żeby było widoczne. Jak podjedziesz blisko auta to wogóle tego nie będzie widać, a w korku
Widziałem ten patent w Stanach. Zazwyczaj stosują go jednak w wyższych autach żeby mieć jakiś sensowny prześwit pod spodem. No i też głównie do przewozu stali, profili, prętów. Ogólnie wszystko co długie i ciężkie. W Pasku też bym się tego nie spodziewał, szczególnie mając na uwadze polskie, wszechobecne progi zwalniające. ( ͡°͜ʖ͡°)
Widziałem ten patent w Stanach. Zazwyczaj stosują go jednak w wyższych autach żeby mieć jakiś sensowny prześwit pod spodem. No i też głównie do przewozu stali, profili, prętów. Ogólnie wszystko co długie i ciężkie.
W Pasku też bym się tego nie spodziewał, szczególnie mając na uwadze polskie, wszechobecne progi zwalniające. ( ͡°͜ʖ͡°)
Ja kiedys mialem profile ale ofoliowane z hurtowni, położyłem w garazu tak zebym
Komentarze (117)
najlepsze
Oznaczenie powinno być na końcu wystającego elementu (to chyba logiczne), a nie na aucie.
Ten pas zresztą służył do podwiązania tych profili pod autem, a nie do oznaczenia ładunku.
No i w przepisach jasno napisane, że to musi być duże (minimum 50cm^2) żeby było widoczne.
Jak podjedziesz blisko auta to wogóle tego nie będzie widać, a w korku
W Pasku też bym się tego nie spodziewał, szczególnie mając na uwadze polskie, wszechobecne progi zwalniające. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja kiedys mialem profile ale ofoliowane z hurtowni, położyłem w garazu tak zebym