Z UPC dzieje się coś dziwnego. Ten miesiąc jest szczególnie podejrzany

Tzn. nawet ciężko powiedzieć co dokładnie. Widać jednak, że chyba wewnętrznie coś jest zmieniane. Awarie zdarzają się wszędzie i nie są jakieś niesamowite. Duża liczba klientów to zawsze duża liczba zgłoszeń awarii. Boryka się z tym każdy. Ale z UPC w tym miesiącu..

- #
- #
- #
- 152
Komentarze (152)
najlepsze
No i się zaczęło.
Nagła awaria, termin usunięcia - ponad tydzień. Myślę, ok wytrzymam, przy okazji reklamacja za reklamacją, uwzględnione, ale co mi z tego skoro do pracy potrzebowałem neta.
Przyszedł termin naprawy, zerkam na stronę, przesunięty o miesiąc do przodu znowu :)
Aktualnie mam 600mb i place 60zl
To zaproponowali 600 mb i 80 zl
@play_polska ha tfu
przykładowo 100 Mb/s to 8 razy wolniej niż 100 MB/s
Firma postanowiła zrobic testy na produkcji, testerami jesteście wy.
Najgorsze, że nie przyznaja się do niczego i udają że jest wszystko w porządku. Taki management spleśniały w Play jest od zawsze.
Co rozumiesz przez chmurę, wirtualizację, czy może ogólnie rozumiane chmury typu GCP/AWS?
Co ma chmura do PHY? Zwłaszcza czy wiesz co PHY znaczy?
W nowych standardach nie ma dedykowanego sprzętu?
Skąd wiesz o jakimś upgrade, był jakiś komunikat prasowy?
Wiesz ile sieci na świecie zrobiło taki upgrade? Jakie?
Bo po twoim wpisie to wyglądasz na
UPC CEE jest częścią grupy Liberty Global International (LGI) będącej jednym z największych międzynarodowych dostawców usług telewizji kablowej oraz między innymi szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. Pod marką UPC grupa LGI świadczy usługi w Polsce, Rumuni, Słowacji, Czechach oraz na Węgrzech.
Tylko też nie wiem czy się rozumiemy, bo sam LTE ogólnie w Polsce działa tak że można normalnie korzystać i jest on dostępny nawet na wsiach, ale z tego co testowałem prędkość takiego Internetu, to
Ciągłe utraty pakietów i spadki prędkości już mnie dobijają, nie jestem w stanie normalnie pracować zdalnie - co chwilę rozłącza mnie z VPN-a i zrywa połączenia na Teams/Skype - i to nie są jednorazowe przypadki, przez 8h pracy potrafi rozłączyć mnie kilka, a nawet kilkanaście razy
Granie w gry multiplayer i oglądanie filmów/seriali na serwisach