AFERA! UOKiK nie chce pomagać kierowcom, którzy mają problemy z Adblue
To nie nasza sprawa - uważa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i przerzuca odpowiedzialność za sprawę problemów z układami AdBlue na inny urząd. A ten drugi? Udaje, że sprawy nie ma i przerzuca odpowiedzialność na kierowców. I tak się żyje w tej Polsce.
francuskie z- #
- #
- #
- 69
Komentarze (69)
najlepsze
Grubo...
Chyba, że nie mają argumentów i próbka kręcić gówno burze
Z tego wynika, że napisali do UOKiK, a gdy ten przekazał sprawę do TDT to zgłaszający już olali sprawę
Padło AdBlue. Naprawa na gwarancji - koszt samych części ok 6 tys. zł.
To samo zrobiłem w pugu 407, zamiast dawać 1000zł za usunięcie eolys i fap to emulowałem mu stan przed katem i za katem, że jest drożny, wraz z informacją, że eolys jest podawany po tankowaniu. Koszt jakieś 10zł wtedy. Czasami sie zastanawiam czy nie pójść w te strone zamiast #!$%@?ć sie jako elektryk.
Powiedz tylko jadł z przeglądami, bo bez tego na pewno masz gorsze spaliny a oni to mierzą.