Enkidu0 i jego brat zostali zatrzymani przez pracowników Biedronki podczas korzystania z aplikacji Shakeomat. Przez ponad godzinę zostali przetrzymywani na zapleczu sklepu, a następnie nałożono na nich bezpodstawny mandat w wysokości 500 PLN. Enkidu0 podkreśla, że jest introwertykiem i ta sytuacja bardzo go wystraszyła i zaniepokoiła. W takiej sytuacji, szczególnie osoby z wrażliwą psychiką, mogą czuć się bezradne i przerażone.
W takich przypadkach ważne jest, aby marki, takie jak Biedronka, dbały o swoich klientów i nie dopuszczały do sytuacji, w których czują się oni niesprawiedliwie traktowani. Zdaniem wielu ludzi, to właśnie podejście marki do klientów jest równie ważne jak samo produkty czy usługi, jakie oferują.
Dodatkowo, warto zwrócić uwagę na fakt, że w wyniku tej sytuacji zakupy Enkidu0 i jego brata zostały zniszczone. Np. mrożonki, które mieli w swoim koszyku, ponieważ pracownicy sklepu Biedronka nie chcieli ich przechować w odpowiednich warunkach. Odpowiedź pracowników brzmiąca "jak już kupiłeś, to nie nasz problem" jest w tym przypadku zupełnie nieadekwatna i pokazuje brak profesjonalizmu ze strony pracowników sklepu.
Dlatego apeluje do Biedronki o podjęcie działań, aby przeprosić Enkidu0 i jego brata oraz zrekompensować im poniesione szkody. Warto podkreślić, że taka sytuacja może wpłynąć na decyzję klientów o korzystaniu z usług danej marki w przyszłości. Marka powinna zdać sobie sprawę z tego, że każdy klient jest ważny i powinien być szanowany, niezależnie od swojego charakteru i preferencji.
W takich przypadkach szczególnie ważne jest, aby marki przestrzegały swoich procedur i przepisów, a także dbały o szkolenie swoich pracowników w zakresie obsługi klienta. Tylko w ten sposób można uniknąć takich sytuacji, jak ta, która miała miejsce w Biedronce i przyczynić się do zwiększenia zaufania klientów do danej marki.
Więcej dowodów nagrań oraz wyjasnień w wpisie na wykopie zapraszam niech zrobi się o tym głośno i niech Biedronka się wypowie....
https://wykop.pl/wpis/71144527/witajcie-z-gory-przepraszam-za-ortografie-i-okropn
Komentarze (262)
najlepsze
Tekst opisuje sytuację, w której Enkidu0 i jego brat zostali zatrzymani przez pracowników Biedronki podczas korzystania z aplikacji Shakeomat. Przez ponad godzinę byli przetrzymywani na zapleczu sklepu, a następnie otrzymali bezpodstawny mandat. Enkidu0 wyraża swoje niezadowolenie z sytuacji, zwracając uwagę na zniszczone zakupy oraz brak profesjonalizmu ze strony pracowników. Apeluje do Biedronki o przeprosiny i rekompensatę, podkreślając znaczenie dobrego traktowania klientów przez markę.
"-Świeżak, za co garujesz?
-Za niewłaściwe użycie shakeomatu"
https://staticmoja.biedronka.pl/bundles/loyalty/rules/Regulamin-Moja-Biedronka-zm-01-01-final.pdf?v48
Nawet gdyby było tam info że jest to zabronione to biedronka powinna wystąpić w tej sprawie z powództwa cywilnego. Wewnętrzny regulamin sklepu to nie prawo.
A nie że mandat 100....albo 500....albo ty 500 a brat 100. To świadczy o niewiedzy i niezdecydowaniu
Nie ma w ogóle definicji shake'omatu, a co do skanowania karty
Moim zdaniem nie ma tu w ogóle mowy o koniecznosci posiadania fizycznej karty czy aplikacji, trzevba zeskanować kartę - a w jakiej formie to juz twoja sprawa
Dowód: https://biznes.interia.pl/finanse/newsamp-klienci-rozdaja-promocje-z-shakeomatu-biedronka-robia-to-na-,nId,6704152
2. Kupują produkty z promocji wylosowanych do poszczególnych kart biedronki, i ogólnych.
3. Na wyjściu zatrzymuje ich ochrona na polecenie kierowniczki sklepu.
4. Przyjeżdża policja.
5. Policja w roli sądu. Segregacja paragonów na „poprawnie zapłacone” i „niepoprawnie”.
6. ,,Pan porobił sobie screeny w telefonie, co jest nielegalne i uważane w Polsce
Po drugie - wszyscy do pozwania cywilnego o zadośćuczynienie - kierowniczka, ochroniarz, policjanci + dodatkowo policja za przekroczenie uprawnień.
Idziesz do psychiatry, zbierasz papiery, że to wywołało u Ciebie traumę i pozywasz każdego jak leci - dojechać nadgorliwców.