Odpowiedzialna za reklamę z transem na urlopowana. Firma liczy straty
Alissa Heinerscheid odpowiedzialna za kampanię piwa Bud z wykorzystaniem transa Dylana Mulvaneya, została urlopowana. Koncern liczy straty jakie poniósł w wyniku akcji marketingowej z transem.
eMWu12 z- #
- #
- #
- #
- #
- 116
Komentarze (116)
najlepsze
https://www.newsweek.com/fact-check-did-anheuser-busch-lose-4bn-value-amid-dylan-mulvaney-issue-1793996
Dla nie radzących sobie z większą ilością tekstu bądź translatorami, w skrócie:
Newsweek wprawdzie nie przyznał że kampania jest przyczyną spadków, ale nie potrafią też zaprzeczyć że
Rozumiem gdyby były one sprzedawane w sklepach, no ale kurfa jedna customowa puszka dla trans tiktokera i taki odjazd? To jest dopiero clown world.
@srogie_ciasteczko: nie bądź jak prawak sprawdzaj źródła ten bilboard to fejk
- https://apnews.com/article/fact-check-bud-light-billboard-crybabies-067325378849
- https://www.sportskeeda.com/pop-culture/fact-check-is-lol-crybabies-bud-light-billboard-real-advertising-controversy-explained