Unreal Engine 5.2 - Next-Gen Graphics Tech Demo | State of Unreal 2023
Podczas prezentacji State of Unreal 2023, Epic zaprezentował nowe funkcje, które pojawią się w Unreal 5.2 (nowa metoda obsługi materiałów oraz nowe narzędzia do proceduralnego generowania terenu)
![slabehaslo](https://wykop.pl/cdn/c0834752/225a761e97439f2a3ec74c35c779745183e254f4ebcbc285c2a97c726c1ad854,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 119
- Odpowiedz
Komentarze (119)
najlepsze
źródło: PmumOFITMdtx4XgJazVWpjyiXVB_Q9QOODhKrXxHbCY
Pobierzźródło: 598643_388926714510686_782870171_n[1]
Pobierzźródło: 36df30925b5f8226dcf9896036fa1dd2,922,0,0,0
Pobierzźródło: comment_1670607041PXjP9IVLX2LEmtOF5w68S0
PobierzAle rozumiem, że po osiągnięciu pewnego pułapu (a dotarł do niego właśnie chyba Crysis 1) wzrost poziomu szczegółowości jest już coraz trudniej dostrzegalny.
Ale wiesz, że Unreal Engine 5 dopiero co wyszedł? Wersja 5.0 ukazała się 5 kwietnia 2022. A pierwsze gry wykorzystujące ten silnik pojawią się już w tym roku - Hellblade, STALKER 2, The Day Before...
A Epic mogłoby wydać remake unreala.
I to wspomnienie jak chciałem odpalić pierwszego Unreala na P133 32mb ram S3 Virge 4mb (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@dqdq1: Problem się zaczyna gdy trzeba zrobić duże otwarte przestrzenie i realistyczną naturę. Wszystkie Id tech miały z tym problemy i dalej mają.
większość hajsu leci na promocje crapu i opasłe pensje w korpo
@getin: błąd. niektore gry sa po #!$%@? a niektore sa zajebiste.