Setki milionów euro kary dla Mety. Koniec personalizowanych reklam na FB
Irlandzki Komisarz ds. Ochrony Danych (DPC) nałożył w środę 390 mln euro grzywny na Metę, firmę-matkę Facebooka, za naruszanie prywatności. DPC zakazał też firmie zmuszania użytkowników w Unii Europejskiej do akceptowania personalizowanych reklam dobieranych na podstawie ich aktywności w...
G.....1 z- #
- #
- 78
- Odpowiedz
Komentarze (78)
najlepsze
@d3ntysta: Apple mniej szpieguje czy analogowy polecasz?
Opera to taki iOS wśród przeglądarek, wszystko przeciwko co narusza prywatność.
Powinny być setki miliardów i bez możliwości odwołania się.
@hansoloxd: @sid127: Chyba sobie żartujesz... to $4mld to jest ich miesięczny zysk netto. W 2021 mieli $120 mld przychodu (revenuew) i $40mld zysku netto (net-income).