Automat z jedzeniem nie wydał towaru, nie było odpowiedzi na reklamację.Do czasu
Kiedy klient nie otrzymał zamówionego produktu, a firma obsługująca automat nie zareagowała na reklamację, postanowił posunąć się do prowokacji. Dzięki niej okazało się, że odpowiedzi są, ale tylko w przypadkach, kiedy automat pomyli się na korzyść klienta.
mannoroth z- #
- #
- #
- #
- #
- 203
- Odpowiedz
Komentarze (203)
najlepsze
@Artur_w: Szpital jedynie pobiera opłatę za udostępnienie miejsca dla automatu. Wszystkim zajmuje się firma od automatu. Tak czy inaczej, jeśli są skargi od wielu pacjentów, jak wspomniano w artykule, to szpital powinien zareagować i zagrozić zerwaniem umowy.
- Woła się kolegę (kolegów) - potrzeba 2 silnych chłopów (albo jednego bardzo silnego).
- Najlepiej jak są zamaskowani z uwagi na monitoring.
- Automat się pcha na ścianę, tak aby na dole, z przodu się uniósł.
- Automat się puszcza - powraca do stanu początkowego uderzając o podłogę
- Wstrząs powoduje, że wypada ekwiwalent zamówienia i (w ramach zadośćuczynienia) gratisy.
Byłem świadkiem takiego
"Jakie miasto, jaka ulica? Jaki numer automatu?"
"Nieważne, pochwalić się chciałem"
@Hazardzista: ciekaw jestem co to za procedury. Bo z tą plagą oddawania kasy po X dniach np. w wypożyczalniach samochodu wycierając się procedurami organizacji płatniczych to jest bullshit. Technicznie nie ma problemu żeby kasa wróciła od razu tylko merchantom nie chce się poprawnie wdrożyć pełnego procesu i zamiast faktycznej procedury zwrotu czekają na time-out blokady na karcie po x dniach.