Koniec z kryptoreklamami u influencerów - UOKIK wydał rekomendacje oznaczania
Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów
margitsziget z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 66
Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów
margitsziget z
Komentarze (66)
najlepsze
@odomdaphne5113: Zacząłbym
"Nie istnieją obecnie przepisy, które wprost regulują sposoby oznaczania materiałów reklamowych w mediach społecznościowych." - to są "rekomendacje". Jak zgłosicie kogoś że postępuje niezgodnie UOKiK nie wszcznie postępowania a nawet jak to zrobi, to wezwie twórcę treści do zapoznania się z rekomendacjami.
Złóżcie skargę do PUODO, 99% z nich kończy się upomnieniem.
W zamian całkowicie mi zablokowali dostęp do fanpage, że nawet się nie wyświetla i nie znajduje go w wyszukiwarce, ot "strona nie istnieje". XD
Ja rozumiem "wolność gospodarczą" ale reklamowanie w mediach społecznościowych wódki jaki to super smakowity napój to jednak powinno być ograniczane.
Teraz ważne jest,
Jak to ucywilizować?
Nie mam pojęcia, skoro nawet skarbówka nie wie jak położyć na tym łapę...
I pęknie bańka influencerow i okaże się ze 80% treści to reklama