Kurła, organizacja jak wuj. Jak ostatnio u nas widziałem transport takich śmigieł przez jakieś miasteczko to tam były akcje typu rozbieranie całego ronda, takiego z wysoką wysepką obłożoną granitową kostką i płożącymi się krzewami (później oczywisćie przywracanie tego do stanu pierwotnego na koszt inwestora), do tego rozbieranie sporych odcinków chodników na ulicach o zbyt ostrych zakrętach, sam transport wykonywany nocą w jak największej dyscyplinie, z oświetleniem pierdylionem typów biegających z krótoalówkami itp.
Ktoś się z kimś nie dogadał. Ale jakby zaraz gdy zaczęły opadać szlabany kierowca ciężarówki dał gaz do dechy ( jak tuż przed uderzeniem ) to pewnie by mu się udało.
@muchabzz: Z tego co widzę gazu dodaje dopiero w 0:21. A już w 0:04 nagdywający widzi że jest problem. Ale pewnie kierowca miał nadzieję że to tylko problem ze szlabanem.
@DzikWesolek: Mmmmmm.... u mnie po modernizacji ( jakieś trzy lata temu) jest dramat, tory przystosowali do "dużych prędkości" ( 99% pociągów jeżdżących po tych torach to podmiejskie toczydła), ktoś założył, że skoro tory są przystosowane to i automatykę od razu przystosują. Efekt - pociąg po minięciu jakiegoś "czujnika" powoduje zamknięcie szlabanów, niby OK ale........ wyliczenie jest dla tych "niewidzialnych" pociągów "wielkich" prędkości i szlabany są zamknięte jakieś dwie / trzy minuty
@DzikWesolek: Gówno prawda. Mam takową niedaleko swojej wsi. Jak zaczną dzwonić dzwonki i migać czerwone, to lepiej jest zawrócić, pojechać 4 km dalej na wiadukt i po drugiej stronie kolejne 4 km wrócić, a i tak pojazdy z drugiej strony jeszcze będą stały. Zwłaszcza, jak jedzie długi towarowy...
Dało by się uniknąć problemu, gdyby jak w Polsce szlaban opuszczał się 15 minut przed pociągiem, który zatrzyma się na stacji przed szlabanem i będzie tam stał 15 minut. Autentyk Łódź Lublinek.
@darek-ch-1: Dałoby się uniknąć gdyby jakiś łoś w ogóle sprawdził trasę dla takiego ładunku, a nie jechał na pałe i na miejscu się okazuje, że ciężko przejechać przez tory.
Komentarze (131)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@moca: mader, dont bader mi. Ajm bloger ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@baronio: #!$%@?!
Efekt - pociąg po minięciu jakiegoś "czujnika" powoduje zamknięcie szlabanów, niby OK ale........ wyliczenie jest dla tych "niewidzialnych" pociągów "wielkich" prędkości i szlabany są zamknięte jakieś dwie / trzy minuty
Hamburgery kłerwa jego mć