Sytuacja niejasna- przyczepa jest typu PRC2HP na tabliczce znamionowej, ale ma dodatkowe burty i wywrot boczny czyli wygląda na typ PRC-2HP/W18WB- Przyczepa przeznaczona głównie do przewozu roślin okopowych- wg opisu na stronie producenta. W komentarzach zdania są podzielone, ale większość wskazuje na zużycie dna skrzyni ładunkowej- odkształcenia i zużycie powłoki lakierniczej wskazujące na użytkowanie inne niż przeznaczenie tej przyczepy- mówiąc krótko robiła na budowie. Roczna przyczepa w ocenie komentatorów jest nienaturalnie zużyta.
Wklejam odpowiedz Wielton z komentarzy pod filmem:
"Wielton SA 3 days ago
Szanujemy Pana opinię i już wcześniej przesłaliśmy uzasadnienie odrzucenia reklamacji, w którym przedstawiamy podstawy takiej decyzji. Nie uważamy, że Internet jest dobrym miejscem do udzielania wyjaśnień o procesie rozpatrywania wniosków i omawiania poszczególnych przypadków reklamacji. Musimy jednak zaznaczyć, że dbamy o relacje z naszymi klientami i w przypadku uzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych, naprawy są każdorazowo realizowane. Klient musi mieć jednak świadomość,
@mmichal: ciekawe bo sie stało, gdyby właściciel Wielton, potwierdził to teorie i wytoczył proces temu uber-januszowi za zszarganie opinii o firmie... ( ͡°͜ʖ͡°) Zdaje sobie sprawę, że czasem producenci bywają głusi na klienta do czasu upublicznienia sprawy, ale tutaj to jakby wymagać gwarancji od producenta busa o DMC 3,5 mieć pretensje że mając 5t na pace się złamał ( ͡º͜ʖ͡
@Kowal13 Lo kurla panie. Moj wujek ma pare 20-letnich przyczep, ktorymi wozi wlasnie warzywa i lakier zaczely tracic dopiero po ok. 10 latach ciezkiej eksploatacji, wgniotek jest pare, ale caly czas mniej niz tu (po roku). Gosc niby pewny swego, ale zamiast do sądu leci na YT. Na miejscu Wieltona zainteresowalbym sie bardziej i goscia przycisnal, czy mowi prawde.
@Kubaeinstein: M metr sześcienny zboża czy innych buraków może ważyć do 1t, ale gruzu albo kruszywa przy tej samej objętości już 2t, a złomu już 4x tyle co płodów rolnych.
Najbardziej bawi jeden z komentarzy na yt że teraz takie ch..jowe przyczepy robią, kiedyś robili 10 tonówki co woziły 20t i było, a tera to ni ma czasów i te inżyniery głupie.
Jesli jest pewny swojej racji moze dac sprawe do sadu. Moze tez przyczepe dac do ekspertyzy prywatnie i pozniej do sadu. Ale te wgiecia w skrzyni ladunkowej chyba mowia ze niewiele by zyskal to latwiej nagram film i powiem ze sa be.
Nie znam się ale się wypowiem :D Główny argument dotyczący nieprawidłowego użytkowania przyczepy jest nie do potwierdzeni/obalenia tylko na podstawie oględzin samego pudła. Kto kiedykolwiek był w jakimkolwiek gospodarstwie rolnym ten wie, przy zbiorach roślin okopowych zbiera się również ziemię i piasek, które przelatują pomiędzy płodami rolnymi i dolatują do dna. Podczas opróżniania szorują po blachach dna i burtach wcale nie gorzej niż żwir. Bardziej zastanawiające są widoczne pęknięcia w rejonach spawów,
Komentarze (27)
najlepsze
@rysiurynkowski: Kamieni na polu było wincej niż źmioków ;)
M metr sześcienny zboża czy innych buraków może ważyć do 1t, ale gruzu albo kruszywa przy tej samej objętości już 2t, a złomu już 4x tyle co płodów rolnych.
Najbardziej bawi jeden z komentarzy na yt że teraz takie ch..jowe przyczepy robią, kiedyś robili 10 tonówki co woziły 20t i było, a tera to ni ma czasów i te inżyniery głupie.
Ale te wgiecia w skrzyni ladunkowej chyba mowia ze niewiele by zyskal to latwiej nagram film i powiem ze sa be.
XD
Co ten gostek pierdzieli XD
Główny argument dotyczący nieprawidłowego użytkowania przyczepy jest nie do potwierdzeni/obalenia tylko na podstawie oględzin samego pudła. Kto kiedykolwiek był w jakimkolwiek gospodarstwie rolnym ten wie, przy zbiorach roślin okopowych zbiera się również ziemię i piasek, które przelatują pomiędzy płodami rolnymi i dolatują do dna. Podczas opróżniania szorują po blachach dna i burtach wcale nie gorzej niż żwir.
Bardziej zastanawiające są widoczne pęknięcia w rejonach spawów,