Kiedyś to były gry (Warcraft, Polanie, Heroes of Might and Magic, Baldurs Gate, Dungeon Keeper, Teenagent, Duke nukem 3d, goblins, Ultima Online, worms, lemmings, SIM city 2000). Teraz nie ma gier.
Electronic Arts, wydawca Bullfroga, wykupił studio w styczniu 1995 roku[1]. W 1994 roku Molyneux został wiceszefem Electronic Arts. Opuścił on Bullfrog we wrześniu 1997 roku zakładając Lionhead Studios. Ostatnie tytuły z logo Bullfroga zostały wydane w 2001 roku
Ehhh ( ͡°ʖ̯͡°) te molochy typu MS, EA, Ubisoft, Activision, niszczą te mniejsze studia, które wydają takie perełki jak Dungeon Keeper. Puszczają wszystkich programistów na kolejną
taka kolej rzeczy, robisz produkt pod jakąś firmą i to ją sprzedajesz za kasę, jakiej na czysto ze sprzedaży byś nie miał. Generalnie, jak chcesz sie dorobić to taki sposób najlepszy, bez #!$%@? się w robienie korpo
@Quassar: Keeperem / strażnikiem to w tej grze byłeś Ty, a postać, którą masz na myśli, to Rogaty Rozpruwacz / Horned Reaper / Horny ;) W pierwszej części i tak były wkurzające bo okropnie humorzaste, w drugiej był jeden, ale za to nieśmiertelny.
Moja ukochana gra. Świetne spolszczenie ("Masz za mało złota!" do dziś mi siedzi w głowie). Polecam odpalić, gra się świetnie zestarzała. A opcja z kontrolą stworów to coś czego do dziś ze świecą szukać w nowych grach.
@Altar: prawde mowiac wampir byl zbyt silny, przez co pozniejsza rozgrywka stawala sie za latwa(ale wciaz przyjemna). Szybki, pokojowy, latwy w utrzymaniu. Pamietam ze sam tluklem swoje muchy/pajaki/zuki zeby powstaly z nich wampiry
@kot__morderca: Tylko z czarodziejami się nie lubił. Ale to i tak były lamusy i po odwaleniu roboty w bibliotece, można było się ich pozbyć ;) Nie wiem, czy grałeś z parchem - wtedy wzrastał poziom trudności, zwłaszcza w końcowych misjach. Ech, zagrałbym sobie znowu, ale próbowałem jakiś czas temu i grafika mnie odrzuciła :(
@gig888: Zaczynałem zabawę z dwójką, jedynki nie znałem. Potem z ciekawości zerknąłem jak jedynka wyglądała i w sumie to najbardziej zmienili interfejs i dodali wykorzystanie akceleratorów graficznych
Komentarze (117)
najlepsze
https://youtu.be/tE4TUdxNR6A
Wiki
Ehhh ( ͡° ʖ̯ ͡°) te molochy typu MS, EA, Ubisoft, Activision, niszczą te mniejsze studia, które wydają takie perełki jak Dungeon Keeper. Puszczają wszystkich programistów na kolejną
@r__s: @jakub-dolega:
taka kolej rzeczy, robisz produkt pod jakąś firmą i to ją sprzedajesz za kasę, jakiej na czysto ze sprzedaży byś nie miał.
Generalnie, jak chcesz sie dorobić to taki sposób najlepszy, bez #!$%@? się w robienie korpo
ᕦ(òóˇ)ᕤ
Stwór jest pozyskiwany!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Nie wiem, czy grałeś z parchem - wtedy wzrastał poziom trudności, zwłaszcza w końcowych misjach.
Ech, zagrałbym sobie znowu, ale próbowałem jakiś czas temu i grafika mnie odrzuciła :(
@PanBlancik: był duchowy następca, który jest nawet spoko, warto sprawdzić. War for the Overworld.