W czwartek 14 lipca Neonet zorganizował promocję z kodem NOC reklamowaną na głównej stronie wielkim wielkim banerem
Obniżce uległy dwa ekspresy do kawy
Ekspres ciśnieniowy DELONGHI ECAM 350.50 B z 1950zł na 1349zł (30% obniżki)
oraz Ekspres ciśnieniowy PHILIPS 3200 LatteGo EP3242/60 przeceniony 2399zł na 1469zł (39% obniżki)
Tuż po północy cena Ekspresów Philipsa i DeLonghi uległy zmianie:
Firma, jeszcze w piątek 15 lipca anulowała zamówienia niektórym osobom. Tym którzy zdecydowali się na odbiór ekspresu z płatnością w sklepie stacjonarnym odmówiono sprzedaży mimo, że stan magazynowy pokazywał dostępność ekspresu. Według informacji sprzedawców jego sprzedaż została zablokowana w centrali.
Tylko nielicznym z kupujących, którzy pojawili się sklepach tuż po ich otwarciu w piątek rano udało się ekspres kupić.
Znacznie więcej osób zdecydowało się na wysyłkę kurierem z płatnością online. Ich paczki mają od 15.07.2022r. status "Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana" i mimo opłacenia przez kupujących zamówienia oraz posiadania na mailach umowy sprzedaży na odległość jak i faktur ekspresy nadal nie zostały
wysłane.
Oczywiście sprawa była by zrozumiała, gdyby ekspres był przeceniony z 1950zł na 195zł, byłaby to ewidentna pomyłka.
Jednakże mamy tu do czynienia z promocją reklamowaną na głównej stronie sklepu, z przeceną w przypadku delonghi 1950zł na 1349zł, a rabat na produkt wynosi 30% więc nie różni się od promocji do których my konsumenci przywykliśmy.
Mimo to część kupujących dostaje takie maile:
Firma ewidentnie ma problem, bo tym którzy zdecydowali się na płatność online i dostali umowę zawarcia sprzedaży oraz fakturę ciężej takie zamówienia anulować, ba! byłoby to nawet niezgodne z ich własnym regulaminem sklepu:
Mimo statusu, który posiada wiele użytkowników na swoim koncie w sklepie "Wysłano do klienta" pojawiają się telefony od konsultantów zachęcających do kupna ekspresu w cenie 1850zł, tak jak opisuje to kadetspadek:
Ciekawy jest także komentarz użytkownika pepper.pl Szymolek z którym was zostawiam:
Link do pepper gdzie toczy się dyskusja na ten temat:
https://www.pepper.pl/promocje...
Miejmy nadzieję, że Neonet jednak wywiąże się z zawartej umowy sprzedaży na odległość.
Komentarze (175)
najlepsze
@yupitr: Czyli jest nas dwóch.
@Pan_Szparag: po co te gwiazdki?
@zdzislawnajmrodzki: Ja najbardziej lubię to 5 złotch w bonie za czekanie do kasy dłuższe niż 5 minut. Kiedyś stałem chyba z 20 minut, bo tylko jedna kasa otwarta, to mi pani powiedziała, że się bony skończyły. Innym razem, że mogłem iść do samoobsługowej i bym nie czekał, kolejnym razem mi powiedziała że jestem gruby i brzydki a bony wydają tylko pięknym, młodym i bogatym... Nie polecam
Komentarz usunięty przez moderatora
To jest w ogóle żałosne, że firma, która przynosi milionowe zyski robi cyrk o kilkadziesiąt ekspresów w przecenie o 600 zł. To raptem kilkadziesiąt tysięcy straty, do tego ewidentnie z ich winy.
Czytałem
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Panie Szymonie, już Pan pisał o te 100zł ( ͡º ͜ʖ͡º)
Już mi Pana kolega Atrur z centrali przesłał nawet fakturę- korektę na tę kwotę :D