Zasięg spada w oczach! Pojazdy elektryczne nie nadają się do holowania przyczep
Test holowania tonowej przyczepy pokazał, że po ośmiu kilometrach zasięg spadł o... trzydzieści kilometrów. Bateria 80 kW starczy na jakieś sto km.
francuskie z- #
- #
- 347
Test holowania tonowej przyczepy pokazał, że po ośmiu kilometrach zasięg spadł o... trzydzieści kilometrów. Bateria 80 kW starczy na jakieś sto km.
francuskie z
Komentarze (347)
najlepsze
W tym konkretnym zastosowaniu z kamieniem na pace jadąc do miejsca rozładunku zyskuje więcej energii niż zużywa wracając po ładunek.
- normalne użytkowanie do przynajmniej -20C
- ładowanie 15min
- cena w okolicy 20-30 średnich pensji
Albo GTFO, płatki śniegu. Dyskusje o przelewaniu z pustego w próżne.
https://www.lavoixdunord.fr/1194339/article/2022-06-17/que-se-passe-t-il-quand-tracte-avec-une-voiture-electrique-fait-le-test
Do auta o Cx = 0,28 podłączamy przyczepę z Cx = prawie 1, podwajamy masę i zdziwko, że wincyj prądu idzie?