Zasięg spada w oczach! Pojazdy elektryczne nie nadają się do holowania przyczep
Test holowania tonowej przyczepy pokazał, że po ośmiu kilometrach zasięg spadł o... trzydzieści kilometrów. Bateria 80 kW starczy na jakieś sto km.
francuskie z- #
- #
- 347
Test holowania tonowej przyczepy pokazał, że po ośmiu kilometrach zasięg spadł o... trzydzieści kilometrów. Bateria 80 kW starczy na jakieś sto km.
francuskie z
Komentarze (347)
najlepsze
Wyraźnie widać że ceny BEV równają się do spalinowych i nic nie wskazuje na to aby ten trend się odwrócił albo zatrzymał, więc jest kwestią czasu kiedy najtańsze modele w ofercie różnych producentów to będą elektryki.
Po
No właśnie dlatego trzeba poruszać ten temat
Komentarz usunięty przez moderatora
Ps opinia wykopkow ze elektryczne samochody sa do dupy to wyglada na to ze tam je wlasnie mam.
Ale dziwi mnie ze ludzie tak chwala
@cacum3: nikt z jej sympatyków temu nie zaprzecza. Ciężko jednak te choroby wyleczyć bez aktywnego wprowadzenia jej do użytkowania. Feedback ma wartość tylko od osoby która ma z tą technologią bezpośrednią styczność, a obecnie niestety większość przeciwników opiera się tylko na tym że przeczytali coś w necie, nie pokrywa się to w 100% z ich oczekiwaniami i jazda krytykować.
LOL przecież tak ciężkiej przyczepy nie można ciągnąć na haku, jest chyba do 750kg. Też mi zdziwienie że po przeciążeniu auta parametry będą inne.
Teraz zamiast codziennych wypraw po 500 km będą liczyć jak maleje zasięg z ciężką naczepą.
@patefoniq: ważącą tonę?