Topnieją szanse budowy polskiego elektryka. Izera utknęła w miejscu
Im więcej czasu upłynie do realnego rozkręcenia projektu, tym bardziej zmaleją możliwości Izery na osiągnięcie rynkowego sukcesu. Konkurencja dla nowej, nieznanej marki będzie zbyt duża.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- 213
- Odpowiedz
Komentarze (213)
najlepsze
O ile powstanie, to będzie hit.
Izera będzie bezkonkurencyjna i sprzeda się w dziesiątkach, jak nie setkach tysięcy egzemplarzy, a za wszystko zapłaci podatnik.
Pomyślcie ile to samochodów służbowych: rząd, samorządy, instytuty, agencje, wody, lasy, policja, straż.
Dalej PZU, Orlen, NBP, PKO, Poczta itp. Pewnie nawet wojsko zmuszą to zakupu.
Nawet jeżeli zdecydują się wymienić 1/3 flot na Izery, to i tak będzie najlepiej "sprzedającym się" samochodem.
Będą
@mango2018: Bryloczkow ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lookazz: była, drobna ale była - tylko na taki projekt trzeba rzucić na start kilka(naście) mld € i zatrudnić fachowców
@funksik: A w ogóle miało powstać i jeździć? To jak remonty organów, dzwonnicy czy dachu na kościele. To ma powstawać, a nie powstać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Trzeba tych nieudaczników przy każdej okazji pytać o te wały, to jest dramat
Komentarz usunięty przez moderatora
60 osób? WTF, to wygląda jak sama kadra administracyjno-menadżerska. Gdzie inżynierowie co to mieli projektować? Pewnie debilom z PiSu, wyszło, że lepiej całe projektowanie samochodu i jego produkcji zlecić w outsourcing. Pewnie się uda, ale tanio to to nie będzie.
Jak 60 osób ma zaprojektować
Tak jak w przypadku innych pisowskich przewalow odpowiedz jest prosta, te 60 osob nie ma zaprojektowac, tylko projektowac.
Jak mówił klasyk najwięcej się zarabia na słomianych interesach ;)
@TheDoggyFan: złośliwi mówią, że pod tymi laminatami jest Mazda
No i jedno trzeba mu oddać -
Zbudowaliśmy już całą flotę promów pasażerskich
Budujemy kolejną już elektrownię atomową
Mamy najniższe i najprostsze podatki w UE
Przedsiębiorcy kochają rząd
Mamy Nowy Wał...