Najbardziej denerwujące rzeczy w nowych samochodach
W nowych autach nie brakuje rozwiązań, które działają na nerwy. Często aż trudno uwierzyć, jak takie rzeczy mogły trafić do produkcji seryjnej. Przecież teoretycznie większość z nich powinna być usunięta najpóźniej na etapie prototypu.
brightside z- #
- #
- 28
Komentarze (28)
najlepsze
Temat - rzeka, każda skrzynia ma inaczej. Jednymi trzeba nauczyć się jeździć, innym pomaga tylko zmiana softu.
I to mi się BARDZO nie podoba w niemieckiej motoryzacji. Mnogość opcji sprawia, że możesz bardzo dokładnie skonfigurować swój samochód i wrzucić tylko to, co naprawdę chcesz mieć, ale... to dobrze działało 20-30 lat temu, dzisiaj okazuje się, że zamówienie czegokolwiek poza wyposażeniem podstawowym potrafi sporo kosztować przez
No niestety Audi albo Mercedes S w tym momencie pokazuje środkowy palec, oto wnętrze ich samochodów obecnej generacji. Gdzieś na wykopie był wykop na temat posiadacza A6, któremu ten środkowy ekran się spartolił (kolejna wada - padnie ekran, to tracisz jego funkcje, wszystkie!) po czym jednocześnie odpaliło się grzanie foteli i maksymalna temperatura. W samym środku upalnego dnia xD
-niskie spalanie lub informacja zwrotna jak twój styl jazdy wpływa na spalanie.
-czujniki cofania.
-android auto- możliwość połączenia nawigacji Spotify i telefonu z samochodem, bardzo naturalne prowadzenie rozmów telefonicznych jak z pasażerem w aucie.
-tempomat lub blokada maksymalnej prędkości.
-o niebo lepiej dopracowane światła w stosunku do starych aut.
-aktywne ostrzeżenia o ciśnieniu w
W mojej motoryzacyjnej historii załapałem się na:
- elektryczne szyby to zło, psuje się, jak samochód zgaszony, to okna nie otworzysz, jak wpadniesz samochodem do stawu, to się nie uwolnisz.
- ABS, kto to w ogóle wymyślił, nic nie daje, a
Ale też większość tego co wymieniłeś stopniowo wchodziła do przemysłu i pamiętam jak szyby elektryczne paru osobom się zacięły akurat przed deszczem, pierwsze ABS-y fatalnie robiły na śniegu, fakt importowania zajeżdżonych szrotów zrobił złą opinię skrzyniom automatycznym w dodatku mało kto umiał to naprawiać a klasyczny automat ZF wymyślony do amerykańskich dużych silników i na ichnie