Polskie "Dino" zdeklasowało całą konkurencję. Sieć rośnie najszybciej w Europie
Dino Polska bije na głowę europejską konkurencję. Sieć odnotowała największe wzrosty sprzedaży netto, nie tylko w 2021 r., ale także w ostatnich pięciu latach. Od lat jest też najbardziej zyskowną siecią w Europie - raport firmy A-Insights, Food Retail Report 2022.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 280
Komentarze (280)
najlepsze
+ dobre mięsiwo,
+ nie ma głupot, apek, srapek i oszukanych cenówek,
+ dużo promocji na alkohole (najtańsze piwa są naprawdę niezłe),
+ częste promocje na słodycze i soki, napoje,
+ promocje zielone, lojalnościowe, bezgazetkowe, ale trzeba wbijać co drugi dzień,
+ dobre owoce i warzywa,
+ obok Dino coraz częściej lokowane są paczkomaty (przyjemne z pożytecznym),
+ zazwyczaj
Nie chce mi się błądzić za kilogramem mąki i kotletem w wielkim sklepie ale też nie jestem tak zdesperowany by zapłacić za niego dwa razy więcej niż w żabce.
Nie robiłem nigdy zakupów w Dino bo nigdzie nie mam po drodze do tego sklepu. One chyba zlokalizowane są w dość odległych miejscach, a na bank kiedyś widziałem Dino "w szczerym polu", ale fajnie mimo to, że ktoś pokazuje, ze w PL może być polska sieć handlowa.
Żal jedynie patrzeć na Społem/GSy, które zmarnowały swoją szansę w latach