Amerykanizacja F1
Od przejęcia przez Liberty Media postępuje ewolucja królowej motorsportów. Głównym jej celem jest włączenie F1 w ramy amerykańskiej popkultury.
4_kolka_i_nie_tylko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz
Od przejęcia przez Liberty Media postępuje ewolucja królowej motorsportów. Głównym jej celem jest włączenie F1 w ramy amerykańskiej popkultury.
4_kolka_i_nie_tylko z
Komentarze (8)
najlepsze
Nie podoba mi się ten artykuł, również z powodu tego co działo się przez ostatnie ~20 lat, a więc
Nie grali kartami udawanych bohaterów za kierownicą, farbowanego murzyna w mercedesie, "I support the current thing" i nie zmieniali formatu weekendu na bardziej bezsensowny, ale przyciągający ludzi przed telewizory w 3 zamiast w 2 dni.
Mnie też się odechciewa F1, która jest cyrkiem, festynem i wsytawą małpek, odrzucającą klasyczne tory i rozwiązania na rzecz taniego gówna.