Ubolewam nad tym jak bardzo gameplay jest ubogi w grach, które korzystają z bogatych silników graficznych... Cały Crysis zakończył się na efektach graficznych... rzygać mi się tym chciało po godzinie grania. A od takiego Minecrafta się czasem odlepić nie mogę na cały dzień.
@Keraj: to jest taki paradoks, wolfa 3d robili 6 miesięcy, dooma rok, q1 robili półtora roku, a każda technologia była pisana od zera i była rewolucyjna. Teraz firmy mają gotowe silniki, całe toolsety gotowe, języki skryptowe, robią grę cztery lata i i tak wychodzi crap
To teraz, cała Warszawa łączy się w jeden superkomputer aby jedna osoba mogła pograć w gierkę na CryEngine3.. :)
A tak na poważnie, to prawda, że takie silniki graficzne są pisane w Assemblerze? Bo jak tak to tego nie zrobili ludzie. U mnie na wydziale w 6 osób nie umieliśmy napisać w Assemblerze programu który doda dwie liczby. :)
Komentarze (107)
najlepsze
A tak na poważnie, to prawda, że takie silniki graficzne są pisane w Assemblerze? Bo jak tak to tego nie zrobili ludzie. U mnie na wydziale w 6 osób nie umieliśmy napisać w Assemblerze programu który doda dwie liczby. :)