Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko365
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

356

Reporterzy bez Granic:TVN24 słusznie przerwał relację z konferencji posłów PiS

Zdaniem Reporterów bez Granic przerywając transmisję z konferencji prasowej polityków Zjednoczonej Prawicy, TVN24 postąpił zgodnie z zasadą kontrolowania władzy przez media. Organizacja oceniła, że sugestie pod adresem stacji wypowiedziane w piątek przez Mateusza Morawieckiego są...

rafpal
rafpal
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 13.02.2022, 09:57:14
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    4konserwy
  • #
    tvn24
  • #
    bekazprawakow
  • 122
    • Facebook
    • Twitter

Komentarze (122)

najlepsze

Polasz
Polasz
13.02.2022, 10:55:58
  • 42
Reporterzy Zza Granic: Fakty TVN 6 lutego 2022 słusznie przerwały wypowiedź Natalii Maliszewskiej z igrzysk olimpijskich w Pekinie
źródło: comment_16447496078JgFKjqvhKctNdUpR4OziA.jpg
  • 2
ipkis123
ipkis123
13.02.2022, 18:45:00 via Android
  • -12
Reporterzy Zza Granic: Fakty TVN 6 lutego 2022 słusznie przerwały wypowiedź Natalii Maliszewskiej z igrzysk olimpijskich w Pekinie @Polasz daj linka do ich opinii na ten temat. Nie wiedziałem że się tym też zajęli.


No chyba, że się nie zajęli a Ty po prostu kłamiesz
Polasz
Polasz
13.02.2022, 19:17:01
  • 3
@ipkis123: przeczytaj jeszcze raz dokładnie co napisałem, a potem zapytam się ciebie czy wiesz co to jest ironia, dobrze?
Protectorx
Protectorx
13.02.2022, 13:42:54
  • 14
Ale pisiory się zesrały
P.....t
konto usunięte 13.02.2022, 12:24:29
  • 13
znaczy no #!$%@? motzno to jest dyskusyjne i nie takie czarno-biale wszystko.

za kazdym razem bedzie ktos ocenial czy zrobili dobrze czy zle przerywajac czyjes wystapienie? gdzie bedzie sie miescilo ministerstwo prawdy? bedzie jakis delegat z ministerstwa prawdy na stale siedzial na wiertniczej czy woronicza i ocenial co wolno, a czego nie wolno?

ale mozna tez powiedziec, ze od dawna wszystkie te stacje i konglomeraty medialne nie maja nic wspolnego z dziennikarstwem
  • 1
Artkn
Artkn
13.02.2022, 16:10:57
  • 4
@ParisHowlett: Dokładnie tak. Nie powinno się przerywać transmisji, bo wtedy jest to cenzura i początek ministerstwa prawdy. Tak samo nie powinno się wycinać z kontekstu. Dziennikarze powinni pokazywać fakty.
Dlatego właśnie dziennikarstwo leży na podłodze i kwiczy, bo mało już jest takich programów.
W omawianym przypadku, jeżeli dziennikarze nie zgadzają się z kłamstwem wypowiadanym przez polityków, powinni na zakończenie programu wypowiedzieć swoje zdanie, ale na pewno nie powinni wyłączać transmisji, bo
elim
elim
13.02.2022, 17:37:44
  • 9
Czyli redaktorowi z TVN nie spodobało się co mówili politycy z PiS więc postanowił ocenzurować ich konferencję poprzez przerwanie relacji z niej, a następnie powiedział widzom co mają o tym myśleć. Prawdziwie wolne, obiektywne media xD
panropuch
panropuch
13.02.2022, 19:46:13
  • 7
Oczywiście, że tak, w ogóle media powinny decydować o tym, co wolno ludziom myśleć, mokre sny wszelkich propagandystów z pod znaku zakazu jedzenie mięsa, przymusu szczepionek i facetów podających się za baby, żeby wygrywać z nimi w sporcie.
maybenot33
maybenot33
13.02.2022, 13:04:32
  • 6
Przecież to co zrobiło TVN to 1:1 sytuacja z Trumpem. „Wolne media” to typowe korporacyjne tuby propagandowe, nazywanie tych ludzi dziennikarzami to zbrodnia na logice.
  • 1
AndrzejBinarny
AndrzejBinarny
13.02.2022, 14:23:41
  • 0
@maybenot33: wlasnie nastepuje polaczenie warner media z discovery, juz niedlugo CNN i TVN to będą tuby propagandowe należące do tej samej firmy, beda mogli jeszcze efektywniej siac propagande
szaloneneutrino
szaloneneutrino
13.02.2022, 19:30:50
  • 5
Aha czyli reporterzy bez granic to kolejna gówno organizacja wspierajaca swoich kolesi i tyle.
  • 1
troloking
troloking
13.02.2022, 20:21:33
  • 1
@szaloneneutrino: Chyba nazwa jest jasna? Nie mają żadnych granic.
Senex
Senex
13.02.2022, 22:11:29
  • 4
Czekaj - czy dobrze zrozumiałem, że to media mają kontrolować kto i co jest w stanie przekazać odbiorcom? Kiedy było głosowanie nad składem mediów? Może coś przegapiłem? Nie jestem fanem PiS, ale to przecież jest jakieś kuriozum. Jakieś grono niewybieralnych ludzi rości sobie prawo do tego co będą przekazywać, a co nie w trakcie transmisji.

Kurcze - nie chcecie transmitować PiS? Spoko - wasze prawo, ale dlaczego łamiecie umowę podczas jej wykonywania?
  • 5
Pinek7
Pinek7
14.02.2022, 08:20:29
  • 1
@Senex: tak, a o co chodzi? Po to są wolne media. 4 władza. Nie pamiętasz jak banowali Trumpa?
Senex
Senex
18.02.2022, 00:23:29
  • 0
@deviator: Innymi słowy - skoro walczysz ze świnią to gówno generalnie jest ok? I jednocześnie chcesz uchodzić za kolesia w świeżnobiałym gajerku? Pick your poison man.
zjadlbymbanana
zjadlbymbanana
13.02.2022, 19:02:00
  • 4
TVN24 słusznie przerwał relację z konferencji posłów PiS

Nie, niesłusznie. Cenzura jest zawsze cenzurą, niezależnie od tego co się transmituje. TVN nie ma żadnego monopolu na prawdę. Sami zresztą nie świecą przykładem jeśli chodzi o bycie obiektywną telewizją. Jeżeli chcą coś prostować to na to jest miejsce w studiu, po transmisji.
ZbigniewZ123
ZbigniewZ123
13.02.2022, 20:21:39
  • 3
Przeciez to sa lewackie szumowiny wyznajace tolerancje represywna uzalezniona od stosunku do ich lewackiej ideologii, wiec zero zdiwien.
Radokop
Radokop
14.02.2022, 07:49:54
  • 1
Właściwie to nie wiem w czym problem? Jakaś stacja nie chce transmitować, to nie transmituje. Jej prawo. Chce puścić na antenie komentarz, to puszcza. Też takie jej prawo.
Cóż... W końcu może to nawet i lepsze, niż emisja całej tej góry gówna, kłamstw i manipulacji, jaką cisną przez media politycy. To jest dopiero prawdziwy problem.
  • 5
Radokop
Radokop
14.02.2022, 08:54:25
  • 1
problem w tym, że ci ludzie później głosują. Są zmanipulowani i głosują np.


@Pinek7: Jedynym sposobem na to jest edukacja. Inaczej zawsze będą głosować na tych, którzy ich zmanipulują. A telewizja to właściwie wyłącznie manipulacja i jedna różnica polega na tym, czy będzie manipulować "sama", czy bezkrytycznie emitować przekaz politycznych świń, których każde słowo też jest kłamstwem obliczonym na zmanipulowanie ludzi po drugiej stronie ekranu.
Pinek7
Pinek7
14.02.2022, 09:24:20
  • 0
@Radokop: Dokładnie, PRL był słaby niestety w ekonomii, swobodnej wymianie myśli, ograniczało się wymianę informacji między ludźmi, bo władza bała się buntów. To była ogromna słabość tego ustroju. Teraz z zachodu nadchodzi neomarksizm i nowe potężne nauki jak gender studies, także jak widzisz nie ma raczej ratunku dla takich krajów jak Polska.
cacum3
cacum3
13.02.2022, 17:26:37
  • 0
Widzę wysyp pisowskich wazeliniarzy w komentarzach
msc2
msc2
13.02.2022, 14:50:59
  • 0
Ktoś wysnuł bardzo dobre wnioski z historii, nie można obalić władzy, która oficjalnie nie istnieje, ba nawet nie wiadomo nieoficjalnie, czy ona w ogóle jest. Ale logika i fakty nakazuje, że jakiś tajemniczy ośrodek musi być, który steruje tą całą machiną propagandową i to na poziomie światowym. Ktoś promuje te walkę z klimatem, homo, emigrantów itd wbrew społeczeństwu, nie licząc się z poglądami ludzi, nie zważając na straty finansowe i wizerunkowe. Czyżby
bleebus
bleebus
13.02.2022, 13:47:34
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

Willy666
Willy666
13.02.2022, 17:17:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • -4
Reporterzy bez granic wstydu
podbial
podbial
13.02.2022, 15:45:19
  • -4
I tak najlepsi sa idioci z profilowym "wolne media" :D
sildenafil
sildenafil
13.02.2022, 16:37:52 via Android
  • -7
Pytanie jak daleko TVN jest w stanie się posunąć do cenzurowania wydarzeń i filtrowania treści. Jeżeli raz to zrobili to nie ma pewności, że oglądając tą stację dostajemy pełny przekaz aby wyrobić sobie samemu zdanie, czy dostaniemy zmodyfikowany i ocenzurowany "bezpieczny" materiał.

To jest kwestia zaufania do dziennikarzy tej stacji
Droper
Droper
13.02.2022, 14:39:26
  • -8
TVN24 postąpił zgodnie z zasadą kontrolowania władzy przez media


fajne zasady sobie wymyślają
AndrzejBinarny
AndrzejBinarny
13.02.2022, 11:53:02
  • -8
Przyznają, że Amerykańska spółka jest tu po to żeby kontrolować Polski rząd?
  • 23
voodoo171
voodoo171
13.02.2022, 13:14:21
  • 8
@AndrzejBinarny: w sensie Ameryka jako kraj kontroluje tą spółkę ? Joe Biden wydaje rozkazy czy może ktoś inny ?
janekplaskacz
janekplaskacz
13.02.2022, 16:36:09
  • 7
@AndrzejBinarny:
Powiedz, czemu unikasz odpowiedzi na zadawane przeze mnie pytania? Ja na twoje odpowiadam, ty na moje nie.

I co z tego, że jest działaniem przeciwnym władzy.


Czyli media mają kontrolować rząd i to jest ich rola. Dziękuję za uwagę.

Mają podawać wszelkie informacje rzetelnie, a nie tylko te przeciwne władzy,


No mają. Podają także te informacje, które nie są przeciwne władzy, choć przy rządach PIS nie jest to łatwe.

bo
Priya
Priya
13.02.2022, 14:49:13
  • -9
TVN24 niestety niewiele ma już wspólnego z telewizją informacyjną, kanał stał się czysto publicystyczny
jaesus
jaesus
13.02.2022, 17:09:57
  • -10
Lol, "reporterzy" bez granic chyba upośledzenia umysłowego. Nie, niesłusznie przerwali bo ich rolą nie jest mówić co jest słuszne a co nie tylko przekazywać informacje. Już dawno powinno ukrócić się faszystowskie zapędy tej piątej antypolskiej kolumny spod znaku TVN.
  • 19
janekplaskacz
janekplaskacz
13.02.2022, 23:38:25
  • 0
@jaesus:

Gdzie ty tu dostrzegłeś brak argumentów? Argument jest jeden. Należy pisać na temat. Piszę ci już po raz trzeci, że jeżeli gdzieś nie pisałem na temat to zwróć mi uwagę.


A ja ci piszę po raz kolejny, że nie zarzuca się komuś tego, co się samemu robi. Bo to jest hipokryzja.

Tak, TVP jak i TVN serwują propagandę, która powinna zostać ukrócona. Można zamknąć obie stacje albo je #!$%@?ć równo
janekplaskacz
janekplaskacz
14.02.2022, 00:37:59
  • 0
@jaesus:

No popatrz, a w poprzednim komentarzu spuściłem na TVN i na TVP i co teraz?


Ale jak będzie znalezisko o manipulacjach TVP to nie będziesz.
wrocilem_bo
wrocilem_bo
13.02.2022, 13:45:27 via iOS
  • -10
"TVN24 postąpił zgodnie z zasadą kontrolowania władzy przez media." Hehe, kontrolować - sterować, ale również sprawdzać ;) Znaczenie płynne wraz ze zmianą obozu władzy? ;)
Singularity00
Singularity00
13.02.2022, 15:12:09
  • -11
Sorosowa agencja próbuje wmawiać że cenzura jest ok. Tfu na nich wszystkich
  • 2
oniryczny
oniryczny
13.02.2022, 16:22:11
  • 5
@Singularity00: Bo cenzura jest dobra w zależności kto cenzuruje, debile sie cieszą że #!$%@? kaczystom
cacum3
cacum3
13.02.2022, 19:30:33
  • -4
@Singularity00: jest nasz pisowskie troll naczelny
thomas826
thomas826
13.02.2022, 14:12:15
  • -12
Potem nie płakać jak wam koncesji nie przedłuża na TVN 7, po ch..j teraz głupi redaktorek zabiera glos ;/
degenero
degenero
13.02.2022, 13:36:18
  • -15
TVP TVN jedno gówno
  • 6
e3b0c
e3b0c
13.02.2022, 16:41:12
  • 8
@degenero: @oniryczny: nie pojmuje jak można tak myśleć. TVP jest finansowane z podatkow takich frajerów jak wy a TVN to prywatna stacja. Druga sprawa to TVN nie raz krytykował Tuska za rządów PO, wytykał afery i piętnował patologie. TVP służy tylko i wyłącznie szerzeniu kłamliwej propagandy partyjnej
delli44
delli44
13.02.2022, 16:49:46
  • 1
@degenero: gówno to ty masz pod czaszką.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • Wykopujący (356)
  • Zakopujący (60)

Hity

tygodnia

Orlen może spodziewać się pozwów za zawyżanie cen. Niech temat zapłonie!
4371
Orlen nie wpuszcza kontrolerów NIK chcących sprawdzić fuzję
2662
Może i nowy wykop nie jest czytelny, ale za to zawiera 2 razy mniej treści.
2536
Pancerny Marian: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK
2273
200 mld zł na poprawę demografii w PL w ramach 500+, a mimo to jest tragicznie
1665
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki