UNDERGROUND Comparison (3D)
Najgłębsze podziemne struktury (naturalne i sztuczne) w rzeczywistej skali: kopalnie, tunele, jaskinie, miasta, laboratoria. Uwaga: głębokość mierzona od najniższego punktu od powierzchni, a nie poziomu morza.

- #
- #
- #
- 68
- Odpowiedz






Komentarze (68)
najlepsze
źródło: comment_1644222509XRaoQezHdCaoVkbxGpVWkc.jpg
PobierzTutaj 30 sek. wideo z miejsca
źródło: comment_1644222697g6LnAdttcbAtbezdIJNs0A.jpg
Pobierzjak zdalnie to masz fajną piwnicę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szanuję kanał który robi te filmy, obrazowe, szczegółowe i ciekawe.
Zastanawiałem się, czy będzie LHC i było.
Natomiast Tunelu Św. Gotarda nie powinno tam być wg mnie. No ale jest jako ciekawostka.
Zamykanie sie w prawdziwej lokacji ogranicza możliwość level designu pod kątem gameplayu.
Skanowanie kosztowne i czasochlonne, oraz niepotrzebne, bo i tak omeshowac to trzeba z mniejszej ilosci assetow, a nie unikalnego skanu.
źródło: comment_1644234738Rf6ysPSa4Nc8jlJPb7VpjZ.jpg
Pobierz