Produkcja żarówki samochodowej typu H7
Ukazanie procesu produkcyjnego żarówki samochodowej typu H7 koreańskiej firmy BioLight.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 124
- Odpowiedz
Ukazanie procesu produkcyjnego żarówki samochodowej typu H7 koreańskiej firmy BioLight.
WuDwaKa z
Komentarze (124)
najlepsze
@Armo11: to nie tak, padanie żarówek od dotykania to ludowa legenda, tyleż popularna co nieprawdziwa.
Bańka żarówki halogenowej nagrzewa się do bardzo wysokiej temperatury, bo taka jest idea żarówek halogenowych, że można jarznik rozgrzać bardziej, niż w zwykłej żarówce i dzięki temu otrzymać większą ilość światła przy tej samej mocy. Na skutek działania wysokiej temperatury ślady paluchów po części wtopią się w szkło, a po części odparują zasyfiając odbłyśnik. To nie powoduje przepalenia się żarówki (bo jak miałoby?), za to obniża strumień świetlny tak samej żarówki, jak i całego zespołu optycznego. I tylko dlatego nie powinno się żarówek halogenowych macać paluchami.
Manufaktura żaowek
ATELIER Żarowkowe
Zarowki Hand made
@rafal-heros: Ale już pod Warszawą Żarówexpol ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Brawo!
@CiemnaStronaMiasta: Jest uniwersalna producenci o to dbają. U Niemców można stosować tzw. retrofity.
Wymóg posiadania homologacji oznacza, że urzędnik mówi do producenta coś w stylu - "Daj pieniążek a ja przystawię magiczną pieczątkę.
@CiemnaStronaMiasta: Więc mogą być użyte w tych samych modelach i w Polsce. Pytanie skoro da się zrobić h7 do wszystkich aut to jaki problem zrobić uniwersalną LED?
Wbrew pozorom, nie jest to jakiś przesadny high-tech. Poza elementami, ktore wymagają skonstruowania to automatyka polega no doborze komponentów (oczywiście zagranicznych producentów) i spięciu tego do kupy oraz zaprogramowanie sterownika. Takie Lego dla większych chłopców.
Bosh, Festo, Siemens, ABB i wiele innych - to są faktyczne potęgi, które produkując komponenty automatyki wyznaczają kiedunek
Gdzie postarzanie produktu, może w cieńszym druciku.