Porażka Cyberpunka 2077- plucie klientom w twarz przez wiele miesięcy
Podsumowanie kampanii marketingowej wokół gry Cyberpunka 2077, w której to można zauważyć, że twórcy za wszelką cenę wypierali prawdę o stanie ich gry i między słowami zrzucali częściowo odpowiedzialność na graczy.
GienekMiecio z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 254
- Odpowiedz
Komentarze (254)
najlepsze
@endru1908: EA mówi to panu coś? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przy takim marketingu na wielu poziomach (reklamy, wiral, hype) gra "sprzedała się" zanim trafiła do sklepów. Balonik był pompowany ile wlezie, aż zarząd stwierdził, że to już teraz, ten moment i.. balonik pękł ze sporym hukiem.
Dla gier AAA sprawa jest prosta: muszą dobrze wyglądać, mogą
Gra sprzedała się świetnie. Noty ma teraz całkiem niezłe. Ilość nagród - wiele produkcji może pomarzyć o tylu nominacjach, co CP wygrał :)
@kitsunegari: bo to co dostałeś to ledwo ułamek tego co obiecywali i jeszcze się cieszy że super xD Tylko ty na to mówisz że pada deszcz, a reszta widzi jak im jest charane na morde. Ta gra to coś totalnie innego niż cały marketing wokół niej budowany, który obiecywał różne rzeczy których finalnie do dziś nie ma.