UOKiK bierze pod lupę "gwiazdy" Instagrama i Facebooka - chodzi o kryptoreklamy
UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające, którego celem jest zbadanie rynku mediów społecznościowych, a także opracowanie wytycznych dla osób, które zarabiają na promowaniu produktów w sieci. UOKiK chce uregulować rynek reklamy w social mediach.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 62
- Odpowiedz
Komentarze (62)
najlepsze
A ta sytuacja jest przecież uregulowana w prawie prasowym i ustawie o nieuczciwej konkurencji, które obowiązują również blogerów
Nawet wirtuozi Wolki Kosowskiej i cenione nazwiska byłego stadionu 10 lecia nie są w stanie ogarnąć skali nielegalnej sprzedaży, nielegalnego towaru jaki idzie na wszelakich grupkach facebokowych, zamkniętych i otwartych.
Zdrowy rozsądek i np taki Wardęga nie wystarczy?
Jeśli ktoś chce kupić ten sam zegarek 10 razy drożej bo reklamuje go, zazwyczaj, kompletnie bezwartościowa osoba, której słuchasz (co już trochę wystawia opinie o słuchaczu) i za jej namową chcesz kupić dany zegarek to w czym k.... problem!
"ale to dzieci kupują"
Dziećmi niech się zajmą rodzice a jak
Zdrowy rozsądek - jak najbardziej - ale nie da się być czujnym przez cały czas, nie da się łatwo prześwietlić każdej próby oszustwa. Ja
@strach_overflow: i tu się zgadzamy
#bekazprawakow
Komentarz usunięty przez moderatora