Algorytm Facebook nagradza nienawiść Mark Zuckerberg nie chce zmian

Największe zaangażowanie użytkowników Facebooka generują treści negatywne i mowa nienawiści oraz posty obraźliwe - wynika z wewnętrznego raportu badaczy tej platformy. Jej szef Mark Zuckerberg ma być przeciwny jakimkolwiek zmianom algorytmów w obawie przed utratą zaangażowania użytkowników.

- #
- #
- #
- 66
- Odpowiedz





Komentarze (66)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie wiem, nie znam się, ale chyba musiał był wygrać któreś tam wybory by zostać prezydentem.
Podobny problem widać w radiu - im bardziej skomercjalizowane tym bardziej "tępe". Jednak radio nie ma tak potężnych narzędzi, które wpływałyby aż w takim stopniu na to jak wygląda nasze społeczeństwo.
Komentarz usunięty przez moderatora
Przecież na podobnej zasadzie działają wszystkie media, ma być kontrowersyjnie, mają być afery, skandale i oburzenie, bo to przyciąga ludzi ¯\_(ツ)_/¯ Zresztą podobnie jest z wszystkimi recenzjami w internecie, zadowolony klient rzadko kiedy taką napisze bo sprzęt mu pasuje, w innym przypadku ludzie od razu lecą okazywać swoje oburzenie. Daje im to namiastkę sprawczości ( ͡° ͜ʖ
źródło: comment_1631960905NU6XVVAi6wA2k20QqKCIEf.jpg
Pobierz