Artegence zainkasowała ponad 400 tys. za kampanię o szczepieniach
Agencja reklamowa Artegence za spot kampanii #SzczepimySię otrzymała od Kancelarii Prezesa Rady Ministrów wynagrodzenie w wysokości 406,4 tys. zł. - W omawianym przypadku problem tkwi nie tyle w samej kwocie, co w jakości tej kampanii - ocenia dla Michał Nowosielski, właściciel agencji Bigthinski.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 92
Komentarze (92)
najlepsze
A w lipcu rządzący obcięli refundację leków na raka piersi. Fajnie co?
@NightwolfxXx: tak. Masz racje. A teraz wróć do filmów z żółtymi napisami i na fora dla płaskoziemców.
https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/najwyzszy-dlug-publiczny-w-historii-polski-na-2021-r-15-biliona-zlotych/9jjwvcf
Aha, jakbym pisał scenariusz do spotu, to bym osobiście skupił się na obiecywaniu, że jak się zaszczepią, to rząd zniesie restrykcje, noszenie masek etc. #!$%@?ąc od tego, że to kłamstwo, ale skuteczne.
Wiecie co? Marek Kondrat jeszcze żyje, jest popularny i znany wśród starszego pokolenia (a to na nich zależy nam, aby się szczepili). Wystąpił w dość znanym filmie o rzeczywistości w Polsce. Ja bym go
Zdaniem konkurencji (Dariusza Kubuja) Trzeba było oczywiście skupić się na sceptykach. Wydaje mi się, że jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do rządowego programu szczepień to naprawdę trudno byłoby go przekonać...
Więc moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie - ta kampania była OK, zwłaszcza jak na ogólnopolską kampanię poniżej