Artegence zainkasowała ponad 400 tys. za kampanię o szczepieniach
Agencja reklamowa Artegence za spot kampanii #SzczepimySię otrzymała od Kancelarii Prezesa Rady Ministrów wynagrodzenie w wysokości 406,4 tys. zł. - W omawianym przypadku problem tkwi nie tyle w samej kwocie, co w jakości tej kampanii - ocenia dla Michał Nowosielski, właściciel agencji Bigthinski.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 92
Komentarze (92)
najlepsze
a ktoś zna kogoś, który zna kogoś, który ten może zna kogoś który zna jednak kogoś który cokolwie w niej wygrał?
Komentarz usunięty przez moderatora
Nawet w opisie masz, że główne zastrzeżenie jest do jakości kampanii i ja się z tym zastrzeżeniem również zgadzam - to było przekonywanie już przekonanych i przez to całkowicie zbędny wydatek (w takiej formie kampanii)
@DiscoKhan: właśnie komentujesz znalezisko o niej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@elmo141: bo ból dupę ściska, że nie przytulił tej kasy i taka jest prawda. A jak czytam wysrywy na czym powinna się opierać kampania i że powinna opierać się na tłumaczeniu sceptykom, którzy nie chcą się szczepić nie bo nie i nie podając żadnego na to pomysłu, to tylko lekki uśmieszek mi
400 tyś to nie jest dużo. Musisz wynająć aktora, lokacje, kupić czas antenowy i mała banda ludzi musi zwieść sprzęt, nakręcić spot po tym jak inna banda go wymyśli. Zmontować i dać telewizji do wyświetlenia. Może kupić jakieś reklamy w internecie.
Serio, landing page takiej akcji to kwota rzędu 20 tyś
Natomiast o wystąpieniu "pro bono" Pazura pisał na swoim fanpejdżu na FB, ale nie chce mi się przewijać jego wpisów. Musisz sam to znaleźć.
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/ile-reklamy-w-cenie-samochodu/11ylxqj