@Cassini Podejrzewam, że tam są tak szerokie drogi, że za dużo nie wymaga się od firm tego typu a robota jest znacznie orosztrzs. Widać to nawet po wyglądzie konwoju.
No i tutaj nie pykło. Na zakręcie przejazd i nie mieścimy się bo jakieś znaki drogowe. To go przetrzymało. Gdy szlaban zamykał się postanowił uciekać kosztem tych znaków i ładunku ale było już za późno.
To jest ten brak świadomości że pociąg potrzebuje setek metrów jak nie kilku kilometrów na zatrzymanie się a nie metrów. na początku wiedzieli że jedzie pociąg i nic z tym nie robili, dopiero jak zobaczyli że zupełnie nie zwalnia to zaczeli #!$%@?ć. Po raz kolejny strach przed stratą setek dolarów przyczynił się do straty milionów + naraził na utratę życia wielu osób w tym postronnych.
@dktr: Bo jest smartfonowym niedorozwojem. Nigdy w kinie nie był, ani na lekcjach biologii - choćby smartfonowcy się zesrali na rzadko, to nie zmienią faktu, że prawie każde zwierze na ziemi widzi bardziej na szerokość niż wysokość.
Jakiś krótki czas od zamknięcia szlabanów do przejazdu pociągu bo niespełna 30 sek. U mnie potrafią zamknać szlaban na dobre 10 min wcześniej ¯\_(ツ)_/¯
@volvorine: to chyba zależy od dróżnika z jakim wyprzedzeniem zamyka. Ale tak, czasem są takie przejazdy, że stoisz tak długo, że zaczynasz się irytować na maksa
@Tasde: Nie ma szlabanów sprzęgniętych z innym przejazdem, przejazdy zwykle mają własną automatykę (SSP) i na podstawie czujników umieszczonych na torach wykrywają nadjeżdżający pociąg i odpowiednio wcześniej (zależnie od kilku czynników, np dopuszczalnej prędkości pociągu) zamyka szlabany. Są też przejazdy sterowane z budki dróżnika (stopniowo likwidowane), a także przejazdy kategorii A starowane zdalnie przez człowieka z nastawni (poprzez podgląd video.
@advert: Rozumiem nagrywanie w pionie takich wydarzeń, jak start rakiety, czy skok na bungee. Ale nadal 95%* wydarzeń lepiej nagrywać w poziomie, bo po prostu więcej widać.
Komentarze (129)
najlepsze
Święte główno! O mój boże! ;)
Podejrzewam, że tam są tak szerokie drogi, że za dużo nie wymaga się od firm tego typu a robota jest znacznie orosztrzs. Widać to nawet po wyglądzie konwoju.
No i tutaj nie pykło. Na zakręcie przejazd i nie mieścimy się bo jakieś znaki drogowe. To go przetrzymało. Gdy szlaban zamykał się postanowił uciekać kosztem tych znaków i ładunku ale było już za późno.
U nas z tego co wiem to przed
@krzysztoforek: ja nie słyszałem by ktoś u nas rozpier.... śmigło pociągiem, za to raz w tygodniu armia USA kasuje komuś samochód
@Catmmando: No na pociąg czekali.
Pod małym kątem mogłoby się udać go wykoleić.
(-‸ლ)
na początku wiedzieli że jedzie pociąg i nic z tym nie robili, dopiero jak zobaczyli że zupełnie nie zwalnia to zaczeli #!$%@?ć. Po raz kolejny strach przed stratą setek dolarów przyczynił się do straty milionów + naraził na utratę życia wielu osób w tym postronnych.
Bo jest smartfonowym niedorozwojem. Nigdy w kinie nie był, ani na lekcjach biologii - choćby smartfonowcy się zesrali na rzadko, to nie zmienią faktu, że prawie każde zwierze na ziemi widzi bardziej na szerokość niż wysokość.
Tak. My, którzy nie chcemy takich klapek.
*dane z IDzD